رستگار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

راه اندازی اپلیکیشن سپاس ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره)

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از راه اندازی اپلیکشن جدید سپاس ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

راه اندازی اپلیکیشن سپاس ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره)/ روش‌های مشارکت مردمی با این کمیتهابوالقاسم رستگار مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از راه اندازی اپلیکشن جدید سپاس ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: مردم از طریق این اپلیکیشن می‌توانند به صورت صدقه عام کمک‌های مالی خود را پرداخت کنند و همچنین خیران می‌توانند با داشتن بارکد مخصوص به صورت مشترک و مشخص پرداخت‌های خود را انجام دهند.

رستگار با بیان اینکه این بارکد عامل شناسایی شماره فرد خیر در اپلیکیشن است، افزود: تمام تلاش‌ها بر این است که پرداخت‌های دستی کمتر شود و روش‌های جدید جایگزین روش‌های قبلی شوند.

وی با تاکید بر اینکه از آغاز سال 96 رویکرد استفاده از روش‌های نوین را در فعالیت‌های کمیته امداد و بحث ارتباطات مردمی اضافه کرده‌ایم، گفت: یکی از راه‌های مشارکت مردم اپلیکیشن سکه است؛ در ساختار این اپلیکیشن از سیستم‌های بانک ملت استفاده شده است و تمام حامیان می‌توانند کمک های مالی را با استفاده از کد شناسه به حساب یتیم مورد نظر خود واریز کنند. به این ترتیب این مبلغ با کمترین هزینه ممکن به دست ایتام می رسد.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه افزود: همچنین  خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به 8877، صندوق صدقه پیامکی که بستر آن بر اساس USSP و آسان پرداخت است؛ روزانه از صد تومان تا 500 تومان صدقه بپردازند.

رستگار به روش دیگر کمک رسانی خیران اشاره کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری 0968877 که شماره ملی نیکوکاری است کمک‌های مالی خود را به مددجویان برسانند، البته این روش در مرحله تست است و از اوایل بهمن ماه به صورت متمرکز فعال خواهد شد. پرداخت کمک های مالی به یتیم مد نظر با استفاده از کد شناسه در گام های بعدی این روش است.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در پاسخ به این سوال که برای افزایش تبلیغات چه برنامه‌هایی از سوی این سازمان در نظر گرفته شده است؟، گفت: در طول سال چند موقعیت خاص وجود دارد. این موقعیت‌های خاص شامل ایام نوروز، شروع ماه رمضان، ایام محرم، ماه‌های پایانی سال و ایام پیش از شروع مدارس می شود و به طور حتم در این ایام تبلیغات افزایش می یابد.

رستگار تصریح کرد: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال نزدیک هستیم؛ جشن نیکوکاری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، صداوسیما و بسیج در حال راه اندازی است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات تاثیر زیادی برای کمک رسانی به کمیته امداد و سایر موسسات خیریه دارد، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) وظیفه فرهنگسازی در زمینه کمک های مردمی را به عنوان نهاد حاکمیتی بر عهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار