جلسه برنامه ريزی و توجيهی اجرای مسابقه كتابخوانی با عنوان « داستان يك زندگی » با حضور مسؤولان سوادآموزی و راهبران آموزشی برگزار گرديد.

برگزاری جلسه توجيهی اجرای مسابقه كتابخوانی در ارومیه به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ ملازاده رئيس سوادآموزی ناحيه 2 ارومیه اجرای مسابقات فرهنگی و آموزشی از جمله مسابقه كتابخوانی را در راستای ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخوانی در بين سوادآموزان امری مهم و ضروری دانست و خواستار ترغيب سوادآموزان به مطالعه و شركت در این مسابقه همزمان با ایام الله دهه فجر شد.

تيرافكن كارشناس مسؤول سنجش و ارزشيابی سوادآموزی نیز در این جلسه با اشاره به سهميه 350 نفری ناحيه2 و اجرای مسابقه در ايام دهه فجر در سطح كلاس های دوره انتقال ، ضمن تبيين اهداف و شيوه نامه اجرايی مسابقه ، به بيان مراحل اجرايی مسابقه از قبيل توجيه عوامل اجرايی ، اطلاع رسانی و ترغيب سوادآموزان ، توزيع سهميه و تحويل محتوا به سوادآموزان ، تهيه ليست شركت كنندگان بمنظور ثبت در سامانه و تقدير از نفرات برتر پرداخت و ابراز اميدواری کرد: با همكاری عوامل اجرايی شاهد اجرای مطلوب و كيفی این مسابقه باشيم.

گفتنی است در ادامه این جلسه همكاران و راهبران آموزشی نكته نظرات و پيشنهادهای خود در راستای اجرای كيفی مسابقه ارائه کردند.

انتهای پیام/م


مسابقه كتابخوانی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.