صبر رونالدو از وعده های پوچ رئال به سر آمد

کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید دیگر فریب فلورنتینو پرس را نمی خورد و برای پیوستن به منچستر یونایتد تصمیم جدی گرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه مطرح AS در تیتر اول خود از تصمیم جدی کریس رونالدو ستاره پرتغالی برای پیوستن به منچستر یونایتد خبر داد.

این روزنامه نوشت، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه بارها به کریس رونالدو وعده داد که در تمدید قرارداد شرایط مالی را برای بازیکن بهتر خواهد کرد اما گفته های وی، وعده هایی پوچ بود و ستاره پرتغالی دیگر فریب او را نمی خورد و برای پیوستن به شیاطین سرخ مصمم است.

رونالدو، اولدترافورد را ایده ال ترین باشگاه برای پایان دوره حرفه ای اش در اوج می داند جایی که از سال 2003 تا 2009 درخشید و تبدیل به بهترین فوتبالیست جهان شد.

روزنامه AS به این موضوع اشاره کرد که رونالدو در مراسم اهدا توپ طلا علنی اعلام کرد که تمدید قراردادش دست او نیست و رئیس باشگاه باید تصمیم نهایی را بگیرد ولی با این حال بارها و بارها از رسانه ها می شنویم که پرس به دنبال امضای قرارداد با نیمار است و قصد افزایش مبلغ قرارداد رونالدو را ندارد.

رونالدو پنجمین توپ طلا را هم بدست آورد و به رکورد لیونل مسی ستاره بارسلونا رسید اما این موفقیت در بند قرارداد وی تاثیری نداشت و او با دریافت سالانه 21 میلیون یورو  جایگاه پنجم را در بین پردرآمدترین بازیکنان جهان دارد و این موضوع بهترین فوتبالیست جهان را آزار می دهد.

انتهای پیام/

رونالدو در صدد پیوستن به منچستریونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار