مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: اقدامات فرهنگی از جمله کارهایی است که محصول آن دیر به بار خواهد نشست اما وقتی به ثمر برسد ثمره آن ارزشمند و قابل توجه خواهد بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  علیرضا گودرزی  مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری  گفت: تشکیل هیات های اندیشه ورز ظرفیت های جدیدی را برای دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ایجاد نموده است.

وی گفت: هر گاه با استفاده از خرد جمعی دست به تصمیم گیری می‌زنیم کار با مشکل کمتری مواجه میشود و اقدامات و خروجی این گونه جلسات کار کارشناسی شده و تخصصی خواهد بود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به نقش همکاری و تعامل در پیشبرد کارها گفت: استان کرمانشاه به دلایل متعدد در زمینه آسیبهای اجتماعی  به ویژه پنج آسیب اولویت دار کشور  نیازمند کار فوق‌العاده و داشتن برنامه و نقشه راه است ما سعی داریم با استفاده از پتانسیل دانشگاه ها و نخبگان استان کرمانشاه  یک برنامه جامع و هدفمند برای آینده استان با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تدوین نماییم.

گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اهمیت کار فرهنگی در حوزه های مختلف استان گفت: اقدامات فرهنگی از جمله کارهایی است که محصول آن دیر به بار خواهد نشست اما وقتی به ثمر برسد ثمره آن ارزشمند و قابل توجه خواهد بود.

 

انتهای پیام/ز

 

باید برنامه جامع برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تدوین نماییم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.