مدافع سابق تیم فوتبال سایپا تهران قرار است امشب ( دوشنبه ) با عقد قراردادی 6 ماهه به تیم استقلال خوزستان بپیوندد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آبی های خوزستانی در نظر دارند تا در آخرین روز فصل نقل و انتقالات زمستانی با جذب بازیکنان مدنظرشان به نتایج بهتری در ادامه لیگ برتر دست یابند و بتوانند در لیگ ماندنی شوند.

برهمین اساس، دانیال ماهینی بازیکن پیشن تیم سایپا که در نیم فصل اول لیگ هفدهم نتوانست سطح توقعات نارنجی پوشان پایتخت را بر آورده کند یکی از بازیکنانی است که عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان تمایل دارد با او قرارداد ببندد و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد او تا پایان امشب به طور رسمی با عقد قراردادی 6 ماهه استقلالی می شود.

گفتنی است، دانیال ماهینی در لیگ پانزدهم عضو تیم استقلال خوزستان بود و همراه با این تیم توانست بالاتر از پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

مسئولان استقلال خوزستان تاکنون اسماعیل شریفات، عادل کلاه کج، محمد آرام طبع، محمد شریفی، ناصر قلاوند و یعقوب کریمی را جذب کرده اند و بازیکنانی همچون رضا کرملاچعب، حسین بهرامی، طالب ریکانی، رضا مرادی و محمدعلی فرامرزی با فسخ قرارداد از این تیم جدا و راهی دیگر تیم ها شدند.

انتهای پیام/

ماهینی شاگرد گواردیولا وطنی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۶ دی ۱۳۹۶
قرار بود استقلال پرسپولیس خصوصی بشن. یه قیمتی گفتن که کسی نخرید.چرا باید از بیت المال پول کسی مث طارمی پرداخت بش ومن جوون بیکار باشم.
آخرین اخبار