انتشار ویدئویی جدید از دختران ربوده‌شده نیجریه توسط تروریست‌های بوکو حرام

بوکو حرام ویدئویی جدید از دختران ربوده شده از سوی این گروه تروریستی در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه تروریستی بوکو حرام امروز، دوشنبه، فیلمی را از دختران ربوده شده از روستای چیبوک در شمال شرقی نیجریه در سال 2014 منتشر کرد.

در این فیلم 21 دقیقه ای که از سوی بوکو حرام منتشر شده است، 12 دختر نشان داده می شوند که برخی از آنها با خود بچه ای دارند. یکی از دختران در این فیلم می گوید: ما دختران چیبوک هستیم. ما دخترانی هستیم شما برای بازگشتمان گریه کردید؛ اما ما هرگز باز نخواهیم گشت. رویترز اعلام کرد نمی تواند تأیید کند این دختران، همان هایی هستند که از چیبوک ربوده شده اند.

گفتنی است بوکو حرام، سال 2014 حدود 270 دختر را ربود که از این تعداد، 60 نفر از آنها موفق شدند فرار کنند و شماری از آنها نیز پس از میانجی گری آزاد شدند؛ اما حدود 100 نفر از آنان به نظر می رسد همچنان در اسارت این گروه تروریستی باشند.

همچنین شایان ذکر است بوکو حرام که از سال 2009 به شورش دست زده است، تا کنون بیش از 20 هزار نفر را کشته و دو میلیون نفر را نیز مجبور کرده از خانه های خود فرار کنند.

انتهای پیام/

انتشار ویدئوی جدیدی از دختران ربوده شده نیجریه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
مرگ بر جهالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۷ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل وامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۶
انشالله روزی شاهد نابودی السعوود جنایتکار باشیم وببینیم این السعود واسرائیل رشه اشون از روی زمین خشکانده شده ومحو ونابود شده است .
آخرین اخبار