نقش رسانه؛

مطالبات مردم و اقدامات مسئولان توسط رسانه‌های لرستان منتقل شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه رسانه‌های استان لرستان رسانا باشند گفت: رسانه رسانا پیام خدمت گذاران نظام را به مردم انتقال داده و ادای تکلیف دوجانبه‌ای دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب‌الله خجسته پور، امروز در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری لرستان برگزار شد ضمن تسلیت جان‌باختگان حادثه نفت‌کش اظهار داشت: هیچ‌گاه خود را از اهالی رسانه جدا ندانسته و خوشحالیم مسئولیت بسیج رسانه استان در دست یادگار یکی از شهدای استان لرستان است و مسئول بسیج رسانه به‌عنوان فرزند شهید در این عرصه فعالیت می‌کند.

وی بابیان اینکه بهتر است رسانه رسانا باشد افزود: پدیده‌ای که رسانا باشد دوطرفه است و هم پیام مردم را به مسئولان و هم پیام مسئولان را به مردم می‌رساند، رسانه رسانا پیام خدمت گذاران نظام را به مردم انتقال داده و ادای تکلیف دوجانبه‌ای دارد و از انتقال ناقص و یا عدم اطلاع پیام جلوگیری می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: در بحث اطلاع‌رسانی ابزارهای مختلفی وجود دارد که باید مواظبت کنیم شیوه اطلاع‌رسانی تبدیل به یک ابزار محدود نشود.

وی بابیان اینکه نباید در اطلاع‌رسانی خود کاریکاتور گونه رفتار کنیم تصریح کرد: در پدیده اجتماعی که موضوع پیام ما به جامعه است نباید کاریکاتور گونه عمل کنیم و یک عضو خبری را خیلی بزرگتر و یک عضو دیگر را خیلی کوچک منتقل کنیم.

انتهای پیام/د

رسانه‌های لرستان مطالبات مردم و اقدامات مسئولان را منتقل کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار