سرپرست حوزه امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت:اساس کار و هدف نمایشگاه بین‌المللی مشهد ایجاد مرکز تجارت منطقه‌ای است و در این راه یک بازوی کمک برای ما محسوب می‌شود.

اساس کار نمایشگاه بین المللی مشهد ایجاد مرکز تجارت منطقه‌ای استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رسولیان در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی افزود:ما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک مجموعه نمایشگاه بین‌المللی و همه فعالان حوزه اقتصاد، شهر مشهد را به مرکزی به عنوان تبادل تجارت منطقه‌ای تبدیل کنیم.


وی گفت در حوزه سرمایه گذاری خارجی، ما امسال برای اولین بار طی مدت ۹ ماه ۵۸۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی را در استان ثبت کردیم که یک آمار منحصر به فرد است.

سرپرست حوزه امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی افزود:این موضوع نشان می‌دهد توجه به حوزه سرمایه گذاری و به خصوص استفاده از سرمایه‌های خارجی در استان توسعه خوبی پیدا کرده است.


رسولیان گفت:در حوزه مواد غذایی و همچنین حوزه فولاد و صنایع معدنی شرکت‌های خارجی حضور خوبی در استان دارند و امیدواریم با مجموعه مشوق‌ها و شرایطی که در بهبود فضای کسب و کار ایجاد می‌شود بتوانیم توسعه بیشتری را برای این بخش ایجاد کنیم.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

گشایش نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.