زنجان قطب پاور لیفتینگ کشور

رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان را قطب پاور لیفتینگ کشور عنوان کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ زرگری رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان گفت: هیئت بدنسازی فعلی را از سه سال قبل تحویل گرفته واز همان ابتدا برای ایجاد فضای سالم و با نشاط در باشگاه های بدنسازی و برای مبارزه با دوپینگ واستفاده از داروهای نیروزا در بین ورزشکاران و جوانان علاقه مند بدنسازی تلاش شده است.

وی افزود: در همین راستا با تقویت کمیته آموزش و استفاده از اساتید مجرب دانشگاه ودارای دانش بروز با برگزاری کارگاه ها و سمینارهای دانش افزایی مختلف فنی و علمی سطح آگاهی مربیان را در بخش بانوان و آقایان ارتقا بخشیدیم و توانستیم در سال 94 در بین 47 هیئت ورزشی رتبه نخست را کسب کنیم.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه بدنسازی ورزشی وارداتی است و همواره در مظان اتهام بوده، به همین منظور اولویت دوم را برای تقویت مسائل فرهنگی، باورهای اعتقادی، منش پهلوانی و تلفیق فرهنگ ایرانی، اسلامی در بین ورزشکاران و جوانان قرار دادیم و با برگزاری سخنرانی ها، تجلیل از خانواده معظم شهدا و قهرمانان با اخلاق در میادین مسابقات در این مسیر گام برداشتیم.

رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان  آمار باشگاه های بدنسازی سطح استان را بیش از 120باشگاه، ورزشکاران فعال این رشته را بیش از10 هزار نفر، تعداد مربیان درجه سه بانوان 100نفر، درجه سه آقایان 120نفر، درجه دو 8نفر، درجه یک 2نفر و درجه بین المللی را 1 نفراعلام کرد.

وی افزود: در آینده ی نزدیک طبق برنامه ریزی های انجام شده کلاس های ارتقای مربیگری را برگزار خواهد شد همچنین در بحث قهرمانی هیئت بدنسازی قهرمانان شاخصی در رشته پاورلیفتینگ دارد که در بهمن ماه سال جاری در تیم ملی 8 نماینده از استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیایی حضور خواهند داشت و درواقع زنجان در حال حاضر به قطب پاور لیفتینگ کشور تبدیل شده است.

زرگری با بیان این که من مخالف بسط و گسترش ورزش نیستم ولی مخالف بی نظمی وبی قانونی هستم افزود: مسئول هیئت باید از حقوق باشگاه ها دفاع کند .

وی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای مشارکت بیشتر خیرین ورزش یار و بخش خصوصی در ورزش هست،عنوان کرد: باید اعتماد سازی در فضای ورزش ایجاد شود و بسته های حمایتی به سرمایه گذاران در ورزش داده شود مثل معافیت از مالیات ،کم کردن ارزش افزوده و شرایطی برای تسهیل تبلیغات بیشتر تا برای ورزش هزینه کنند وباید فرهنگ جامعه را برای مشارکت بیشتر در ورزش تقویت کنیم .

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان رمز موفقیت هیئت بدنسازی در رسیدن به اهداف را تلاش های شبانه روزی دانست و ادامه داد : ما فعل خواستن را صرف کردیم وبا ایجاد تعامل دوطرفه با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان، تمرکز زدایی ازاین رشته در مرکز استان و نگاه ویژه به شهرستان ها توانستیم گامی در جهت موفقیت برداریم.

زرگری با بیان اینکه من مخالف تغییر زود هنگام در مدیریت ورزش هستم تصریح کرد: باید شرایطی ایجاد شود تا جامعه ورزش برای ورزش تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/ن

رمز موفقیت هیئت بدنسازی استان زنجان  تلاش‌های شبانه روزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.