پیام تسلیت ولایتی و رهبر برای 3 دانشجوی دانشگاه آزاد در کشتی سانچی

رئیس هیئت موسس و هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد، درگذشت افراد و همچنین سه نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد در نفتکش سانچی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت ولایتی و رهبر برای 3 دانشجوی دانشگاه آزاد در کشتی سانچیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سه نفر از سرنشینان کشتی نفتکش ایرانی که در آب های شانگ های چین دچار آتش سوزی شد، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بودند در همین راستا  ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رهبر رئیس این دانشگاه درگذشت افسران، کارکنان، خدمه و همچنین سه نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بر اثر آتش‌سوزی و غرق نفتکش کشورمان را تسلیت گفتند.

علی‌اکبر ولایتی طی پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر حادثه دردناک و تاسف‌انگیز آتش‌سوزی و غرق نفتکش کشورمان و عروج کلیه افسران، کارکنان، خدمه و همچنین سه نفر از دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی، موجب تاسف و تاثر گردید و ایران اسلامی را در حزن و اندوه نشاند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به ملت بزرگ ایران، همکاران آنان و به ‏ویژه خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده، برای آنان از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

تسلیت فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز جان باختن خدمه و پرسنل نفتکش ایرانی و سه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.

در متن پیام فرهاد رهبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار آتش سوزی و غرق شدن کشتی نفتکش ایرانی در آبهای شرق چین و جان باختن خدمه و پرسنل زحمتکش آن، موجب تالم و تاثر فراوان شد. با کمال تاسف سه تن از پرسنل این نفتکش نیز از دانشجویان گرانقدر دانشگاه آزاد اسلامی بودند که اینجانب این ضایعه دردناک را به جامعه دانشگاهی و خانواده محترم این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

واحد خارک در سوگ 3 دانشجوی نخبه علمی و اخلاقی

همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سه دانشجوی نخبه علمی و اخلاقی خود را از دست داد.

حسین سهولی‌زاده با تسلیت به خانواده و بستگان سجاد عبداللهی، پوریا عیدی پور و سعید دهقانی اظهار کرد: این سه دانشجوی ممتاز ما، هم از نظر رفتاری و هم از نظر علمی واقعا نمونه بودند. امروز دانشگاه آزاد اسلامی سه دانشجوی نخبه علمی و اخلاقی خود را از دست داد. متاسفانه با توجه به انفجار و غرق شدن کشتی، دستیابی به پیکر مطهر این عزیزان نیز ظاهرا غیرممکن شده است.»

او افزود: دانشجویان ممتاز رشته مهندسی دریانوردی در سال سوم جذب و بورسیه شرکت ملی نفتکش ایران شده بودند. آنان باید یک سال در دوره کارورزی روی کشتی‌های اقیانوس پیما و در آب‌های بین‌المللی شرکت می کردند تا مدرک کارشناسی خود را بگیرند و به عنوان افسر سوم شاغل شوند.آنان نخستین سفر دریایی خود را به عنوان بورسیه می‌گذراندند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک، ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک در رشته‌های مختلف، این چند روز بسیار ناراحت بودند و با وجود روزهای امتحانات، مراسم مختلف دعا و توسل برگزار می‌شد، برخی از دانشجویان شمع روشن می‌کردند و به طور کلی فضای دانشگاه، خاص بود.

سهولی زاده اضافه کرد: امروز متاسفانه دانشجویان به هیچ وجه روحیه مناسبی ندارند، همگی ناراحت هستند. به هرحال دانشجویان واحد خارک، دوستان خوب خود را از دست داده‌اند؛ برخی از آنان همخوابگاهی، همکلاسی و همدوره‌ای بودند و طبیعی هست که در غم و اندوه باشند.

او خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با همکاری واحد یزد و واحد نورآباد مراسم یادبودی در محل سکونت این عزیزان برگزار کنیم. با شرکت ملی نفتکش ایران نیز در حال رایزنی هستیم تا برنامه‌های مشترکی را برگزار کنیم.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک، امیدواریم بنای یادبودی برای این عزیزان در این دانشگاه ساخته شود. این موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/

نفت کش سانچی غرق شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار