اختتامیه یکصدو بیست و چهارمین دوره بصیرت ویژه همسران و فرزندان نزاجا و دومین دوره بصیرت افزایی خانواده‌های کارکنان تیپ ۲۱۶ زرهی و آمادگاه اصلی زنجان با تجلیل از برگزیدگان آن به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این مراسم با تاکید براینکه بصیرت باید در تمام عرصه‌های زندگی وجود داشته باشد گفت: یکی از مهمترین این عرصه‌ها کانون مقدس و گرم خانواده هاست که زنان به عنوان مدیر این کانون وظیفه ایجاد امنیت و آرامش در آن را برعهده دارند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه اجتماعی یک جامعه نیروی انسانی آن جامعه است که وظیفه تربیت آن برعهده مادران شایسته، لایق و مومن است افزود: پایه خوشبختی یک جامعه بصورت مستقیم و غیرمستقیم در درون خانه و خانواده بنا می‌شود که معمار اصلی آن مادران هستند.

حجت  الاسلام علی محمدی مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان هم در این مراسم تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزند، تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی، آگاهی با رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و نحوه مصون ماندن از آسیب‌های آن را از اهداف برگزاری این دوره ۴ روزه برشمرد.

در این دوره ۱۸۰ نفر از همسران و فرزندان کارکنان تیپ ۲۱۶ زرهی و آمادگاه اصلی زنجان شرکت داشتند.

انتهای پیام/ر

اختتامیه یکصدو بیست و چهارمین دوره بصیرت در زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.