امام جمعه ریگان گفت: مسئولین شهرستان دغدغه ومشکلات مردم را به گوش مدیران استان برسانند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گفت :در شهرستان مشکلاتی وجود دارد که اهالی این شهرستان با ان دست وپنجه نرم می کنند مسولین شهرستان مشکلات را رصد وبه گوش مدیران استانی برسانند تا در جهت رفع آنها تلاش نمایند .

وی ابراز کرد: مدیران شهرستان با روحیه جهادی که دارند در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش نمایند تا شاهد آبادانی وپیشرفت ریگان باشیم .

امام جمعه ریگان در ادامه با اشاره به اینکه امسال در استان 4مصلی جدید ساخته خواهد شد بیان داشت: فاز دوم مصلی شهرستان امسال در دستور کار قرار دارد .

حجت الاسلام رنجبر ماهانی از ساخت حرم شهدای گمنام شهرستان ریگان خبر داد وگفت: به زودی کار ساخت حرم شهدای گمنام آغاز خواهد شد .

وی اظهار کرد:امسال تا کنون بیش از 250میلیون ریال زکات خرما در شهرستان ریگان جمع آوری شده است.

امام جمعه ریگان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بیان داشت :دهه فجر فرصت مناسبی جهت تببین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد .

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه امسال برنامه های دهه فجر با شکوهتر از سال های قبل برگزار شود عنوان کرد :امسال برنامه های دهه فجر در تمامی روستاهای شهرستان متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شوند .

وی گفت در ایام الله دهه فجر تمامی کمیته ها تشکیل شده اند و کمیته ها برنامه های خود را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تحویل تا برنامه های منسجمی در سطح شهرستان برگزار شود .

فرمانده سپاه شهرستان ریگان در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های ما محرومیت زدایی می باشد بیان داشت: امسال اردوهای جهادی در شهرستان متفاوت تر ومنسجم تر برگزار خواهند شد .

سرگرد مصطفی دهقانیان تصریح کرد: گشت های محله محور از اول بهمن ماه در شهرستان در راستای تقویت امنیت آغاز خواهند شد .

وی از ساخت مجموعه ورزشی در محلات محروم شهرستان خبر داد وبیان داشت: مجموعه ورزشی در قاسم آباد بخش گنبکی در حال احداث می باشد .

فرمانده سپاه شهرستان ریگان از راه اندازی صندوق های خرد روستایی از مردم برای مردم در شهرستان خبر داد وابراز کرد: این صندوق ها در قالب صندوق های اشتغالزایی در این شهرستان است.

دهقانیان عنوان کرد: اجرای طرح نجات وطرح کرامت از دیگر برنامه های سپاه شهرستان ریگان می باشند که این طرح ها در این شهرستان در حال انجام می باشند.

انتهای پیام/ی

اجرای گشت های محله محور از اول بهمن ماه در ریگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار