کشف ۶۰ میلیونی کالای قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق به ارزش ۶۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در راستای طرح برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه، حین انجام ماموریت و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان در این محور موفق شدند، یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودور‌ها موفق شدند، مقادیر زیادی لوازم یدکی قاچاق خودرو شامل سرسیلنگ، ضبط باند، صفحه کلاج، لاستیک خودرو، جاساز سامسونگ، روغن هیدرولیک، باطری ماشین، رینگ سواری سمند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در این عملیات پلیسی را ۶۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این ارتباط یک متهم به قاچاق کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ خادمی با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق کالا، افزود: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، پلیس با هرگونه عوامل ناامنی که موجب ضربه به اقتصاد کشور شود، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/آ

کالای قاچاق در سوادکوه کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.