فرمانداران ۳ شهرستان فارس بر پیگیری مشکلات خانواده‌های جان باختگان نفتکش سانچی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانداران شهرستان‌های ممسنی و پاسارگاد و بخشدار بخش سده اقلید فارس آمادگی خود را برای پیگیری و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های چهار جان باخته نفتکش سانچی که اهل این استان هستند اعلام کردند.

اسفندیار احمدی منش فرماندار شهرستان پاسارگاد اظهار کرد: در دیداری ضمن ابراز همدردی با خانواده کاپیتان قصابی عروجی، برای هرگونه مساعدت، همکاری و کمک برای رفع مشکلاتشان نیز اعلام آمادگی کردیم.

احمدی منش ادامه داد: همچنین در این دیدار برگزاری مراسم بزرگذاشت را نیز مطرح شد که بنا شد زمان آن را خانواده مرحوم قصابی عروجی اعلام کنند تا نسبت به برگزاری مراسمی باشکوه اقدام کنیم.

رحمت الله فرامرزی سرپرست فرمانداری شهرستان ممسنی نیز ضمن تسلیت درگذشت کارکنان و خدمه نفتکش سانچی به خانواده‌ها و بازماندگان آنها، افزود: در دیداری که با خانواده‌های مرحوم سجاد عبداللهی و پوریا عیدی پور داشتیم قرار شد مراسم یادبود رسمی بعداز ظهر پنجشنبه در مسجد جامع شهر نورآباد مرکز ممسنی با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شود.

بخشدار بخش سده شهرستان اقلید هم، ضمن تسلیت درگذشت کارکنان و خدمه نفتکش سانچی به خانواده‌ها و بازماندگان آن‌ها گفت: ما نیز از ابتدای امر و با هماهنگی شورا و دهیاری روستای تنگ بُراق، اعلام کردیم که در خدمت خانواده مرحوم سعید دهقانی هستیم و چنانچه تقاضا و مشکلی داشته باشند با جدیت دنبال خواهیم کرد.

اسماعیل سالاری افزود: البته خانواده آن مرحوم در استان یزد ساکن هستند و هم اینک مراسم یادبود و رفت و آمد‌ها برای عرض تسلیت در منزل عموی آن مرحوم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سعید دهقانی، جمعه ۲۹ دیماه جاری مراسم یادبودی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد امام جعفر صادق (ع) روستای تنگ براق با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

سالاری اضافه کرد: علاوه بر این یک مراسم یادبود نیز قرار است چهارشنبه ۲۷ دیماه جاری (فردا) در مسجد جامع دهنو یزد برگزار شود.

از ۳۲ خدمه حاضر در نفتکش سانچی ۳۰ خدمه ایرانی و ۲ خدمه بنگلادشی بودند و از ۳۰ خدمه ایرانی نیز چهار نفر به نام‌های مجید قصابی عروجی (کاپیتان) اهل شهرستان پاسارگاد، سجاد عبداللهی و پوریا عیدی پور از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ و اهل نورآباد ممسنی و سعید دهقانی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ اهل شهرستان اقلید فارس بودند.
انتهای پیام/ر

پیگیری فرمانداران ۳ شهرستان فارس جهت مشکلات خانواده‌های جان باختگان نفتکش سانچی

برچسب ها: نفت کش ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.