پیش‌بینی جوی پایدار ولی هوای سالم برای آخر هفته اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از پیش‌بینی جوی پایدار ولی هوای سالم در استان در سه روز آینده خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی از استقرار جوی نسبتاً پایدار بر روی استان در سه روز آینده حکایت دارد که بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و در مناطق غربی گاهی افزایش ابر مشاهده شد و برای فردا در اکثر مناطق گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اوایل هفته بعد در پی استقرار جو ناپایدار از سمت غرب احتمال بارش باران همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در خصوص روند دمای هوای استان گفت: کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 3 درجه افزایش خواهد داشت.

وی درباره وضعیت آلودگی هوا در استان خاطر نشان کرد : وضعیت هوا تا آخر هفته در شرایط سالم باقی خواهد ماند و اوایل هفته بعد در پی ورود جو ناپایدار احتمال هوای پاک برای اصفهان خواهد بود.

خدابخش درباره بیشینه و کمینه دما در اصفهان اضافه کرد: دمای هوای بیشینه در اصفهان 13 و کمینه هوا به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد رسید.

وی به گرم‌ترین و سردترین نقاط استان اشاره کرد و بیان داشت: گرم‌ترین منطقه استان خوروبیابانک با 18 درجه سانتی‌گراد و سرد ‌ترین قسمت بوئین و میان‌دشت با دمای 11 درجه زیر صفر است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.