دادستان کهنوج خبر داد؛

کشف بیش از ۱۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال ۹۶

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از کشف بیش از ۱۲ تن انواع مواد مخدر در ۹ ماهه سال جاری در کهنوج خبر داد و گفت:در این رابطه ۷ سرکرده اصلی باند‌های بین المللی مواد مخدر دستگیر شده اند.

کشف بیش از ۱۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال ۹۶به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مجید سیمی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج گفت:در راستای مبارزه با سوداران مرگ از ابتدای سال جاری ۱۲۰ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و با دستور قضائی روانه زندان شده اند.

وی افزود:در عملیات مختلفی که از ابتدای سال جاری از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان و همچنین جان برکفان نیروی انتظامی صورت پذیرفته بیش از ۱۱۵ خودرو به همراه مقادیر زیادی سلاح ومهمات از قاچاقچیان عمده مواد مخدر کشف وضبط شده است.

وی با هشدار به اینکه عزم دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ جدی است، گفت:از ابتدای سال جاری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد از حساب‌های سرکردگان باند‌های قاچاق مواد مخدر به جرم پولشویی بلوکه شده است.

وی در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر اظهار داشت:از ابتدای سال جاری ۷۴ مکان عرضه وتوزیع مواد مخدر در سطح شهرستان کهنوج شناسایی شده است که تمامی این اماکن با دستور مقام قضائی پلمب وتعداد زیادی خرده فروش مواد مخدر در این رابطه دستگیر شده اند.

انتهای پیام/ز

کشف 12 تن موادمخدر در کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.