خبر خوش آذری جهرمی برای کسب و کارهای نوپا

محمد جواد آذری جهرمی از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای حل اختلاف بین دستگاه‌های دولتی با کسب‌وکارهای نوپا قبل از طرح شکایت در مرجع قضایی خبر داد.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای کسب‌وکارهای نوپابه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت دولت مطالبی را تحت عنوان کسب و کارهای نوپا مطرح کرد که بخشی از این اظهارات از جمله موافقت رییس جمهور برای اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان در جهت توسعه خدمات کسب و کارهای نوپا  در صفحه اینستاگرام آذری جهرمی منتشر شده است.

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"پس از موانعی که در چند روز اخیر برای برخی بنگاه‌های کاریابی بوجود آمد؛ با تصمیم هیئت دولت از این پس دستگاه‌های دولتی در صورت وجود اختلاف با کسب و کار‌های نوپا، قبل از طرح شکایت در مرجع قضایی؛ مراتب را در کمیته‌ای با مسئولیت معاونت حقوقی رئیس جمهور و عضویت وزارت ارتباطات، کار و نیز معاونت علمی طرح و در صورت تایید اقدام می‌کنند.

همچنین پس از استماع گزارش دبیر شورای عالی فضای مجازی در دولت، مصوب شد که وزارت ارتباطات با تشکیل کارگروهی مرکب از وزاری اقتصادی دولت، معاونت علمی و با حضور مرکز ملی فضای مجازی، ظرف یک ماه سند استراتژی جمهوری اسلامی ایران در توسعه اقتصاد دیجیتال را تهیه و برای تصویب به دولت ارائه نماید.

با پیشنهاد وزیر ارتباطات و تایید رئیس جمهور برای توسعه اشتغال جوانان؛ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طی دو سال برای تامین مالی کسب و کار‌های نوپا و توسعه لایه خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات تخصیص داده شد. دستورالعمل این مصوبه با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و معاون علمی در سه هفته آینده نهایی و اعلام خواهد شد."

 اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای کسب‌وکارهای نوپا

انتهای پیام/

 اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای کسب‌وکارهای نوپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۲۰:۴۴ ۲۷ دی ۱۳۹۶
من ۴ مگابیت اینترنت دارم ونمی توانم آنلاین ،چت،اینستاگرام ،تلگرام، دانلود عالی نداشته باشم .
سرعت اینترنت من یک ترابیت برثانیه باشد تا بتوانم با اینترنت راحت کار کنم.

مخابرات ایران باید سرعت اینترنت خانگی ایران را به یک ترابیت برثانیه برسانند. وقیمت هر یک ترابایت اینترنت ۱۰۰ هزار تومان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهدی
۱۶:۱۹ ۲۷ دی ۱۳۹۶
سرعت تلگرا خیلی پایینه عکس را به سختی باز میکنه گیف و ویدیو را اصلا بازنمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۷ دی ۱۳۹۶
چرا سرعت تلگرام کم شده ؟
آخرین اخبار