فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان گفت: به همت جهادگران طرح بازسازی خانه‌های قدیمی در روستاهای «درک‌آباد» و «چشمندگان مجید» شهرستان چادگان به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا منصوری امروز در مراسم افتتاح طرح های محرومیت‌زدایی روستاهای بخش چنارود شهرستان چادگان اظهار کرد:  حوزه مقاومت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) و حضرت ابوالفضل ‌العباس(ع) روستای» فراموشجان» در دو طبقه و با زیربنای هر کدام 160 متر مربع از سال 1394 در زمینی به مساحت 280 متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال زیر نظر واحد مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان آغاز شد که هم اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.

وی با اشاره به طرح های مختلف بسیج سازندگی افزود: ساخت و بازسازی خانه‌های قدیمی، تکمیل و تجهیز حمام از دیگر طرح‌هایی است که با همت جهادگران تلاشگر در روستاهای «درک‌آباد» و «چشمندگان مجید» امروز افتتاح شد.

فرماندار شهرستان چادگان در مراسم افتتاح طرح های محرومیت‌زدایی روستاهای بخش چنارود گفت: باید محرومیت‌زدایی را در عمل اجرا کرد که امروز با تلاش و همت قابل تقدیر بسیج سازندگی شهرستان چادگان شاهد چنین موضوعی هستیم.

مهدی اسدپور افزود: این طرح ها به همت بسیج سازندگی و با مشارکت مردم روستاها افتتاح می‌شود و امیدواریم که با گذر زمان شاهد پیشرفت قابل قبول‌تری در رفع محرومیت‌زدایی روستاهای این بخش باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.