خیران استان فارسی برای ساخت بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص) شیراز ۱۵ میلیارد تومان کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شهبازی مدیر عامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص) شیراز امروز در جریان بازدید استاندار فارس از روند ساخت بیمارستان فوق تخصصی رسول اعظم (ص) اظهار کرد: این بیمارستان، از سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع آغاز شده و درحال حاضر هم ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه برای ساخت و تجهیز بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی رسول اعظم (ص) ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است اضافه کرد: با کمک خیران ۱۵ میلیارد تومان آن تامین شده است.

مدیر عامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص) شیراز با اشاره به اینکه بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص) دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی شامل قلب و عروق، مغز و اعصاب، جراحی و داخلی است، تصریح کرد: این بیمارستان بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا ۵ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 تبادار استاندار فارس هم در این بازدید با اشاره به ضرورت گسترش عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهر شیراز اظهار کرد: دولت در کنار خیرینی است که اقدام به ساخت این بیمارستان در جنوب شهر شیراز کرده اند، و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

 وی اضافه کرد: وجود خیرین سرمایه بزرگی برای استان است و از بخشش و سخاوت آن‌ها در ابعاد مختلف قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

کمک خیران برای ساخت بیمارستان رسول اعظم شیراز

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.