معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی میرجاوه علیه قاچاقچیان و کشف بیش از ۳۳۰ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ محمد علی محمدی معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به عمق کشور مطلع و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ پس از ساعتی درگیری با مرزداران، راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود به عمق کشور پیدا نکردند و با مخفی کردن محموله، از محل متواری شدند.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده، تصریح کرد: مرزداران پس از پایش و بررسی دقیق منطقه، موفق شدند ضمن توقیف ۱ دستگاه خودروی تویوتا، ۳۲۸ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم مرفین، مجموعاً ۳۳۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر که به طرز ماهرانه در زیر خاک مخفی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ محمدی در خاتمه گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

 

انتهای پیام/پ

 

کشف مواد مخدر در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.