امیر سرتیپ نعمتی:

یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیاز‌های عملیاتی روز، سه مقوله مهم در نیروی زمینی است و تمامی یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان وپرسنل پشتیبانی منطقه ۲ جنوب شرق نیروی زمینی در کنارک گفت: تمامی یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: باید از امکانات موجود نهایت بهره را ببریم تا بتوانیم بیشترین بازدهی را در سطح یگان‌های نیروی زمینی داشته باشیم و در مواقع ضروری بهترین تاکتیک را انتخاب کرده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر ساله نسبت به قبل بهتر عمل کنیم.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی بیان داشت: تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیاز‌های عملیاتی روز، سه مقوله مهم در نیروی زمینی است که در حکم رهبری خطاب به فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان شده است.

جانشین فرمانده نزاجا با تقدیر از نقش کارکنان پشتیبانی گفت: پشتیبانی مناطق تاکنون نقش خود را به نحو احسن انجام داده است و تحرک در منطقه جنوب غرب خوب بوده و تیپ‌های زرهی منطقه جنوب شرق نزاجا با کمک پشتیبانی در کمتر از ۵ ساعت به هر نقطه‌ای که بخواهند، می‌رسند.

وی اقامه نماز اول وقت را در یگان‌های نزاجا از مهمترین اقدامات فرهنگی عقیدتی سیاسی دانست و گفت: امروز خواندن نماز اول وقت در تمامی یگان‌ها در هر شرایطی با کمک عقیدتی سیاسی نزاجا اشاعه یافته است و همه ما باید باور‌های دینی خود را با اقامه نماز اول وقت تقویت کنیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ارتش ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۷ دی ۱۳۹۶
درود بر ارتشیان قهرمان
آخرین اخبار