فرمانده انتظانی استان از کشف ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سردار"علیرضا مظاهری" فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: در پی اقدامات پلیسی واطلاعاتی و وصول خبری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر از نوع تریاک و انتقال آن از یکی از استان های جنوبی کشور به این استان فعالیت دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در محور های ورودی شهرستان بجنورد کردند، افزود: ساعاتی پیش ماموران با مشاهده خودروی مورد نظر دستور توقف را صادر که در بازرسی از تریلی مقدار ۶۵کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر شد یادآورشد: در این عملیات یک دستگاه خودرو تریلی و یک دستگاه سواری ام وی ام و دو دستگاه تلفن همراه از متهمان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی در صورت اطلاع از این گونه موارد موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

دستگیری دو سوداگر مرگ در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.