تخریب ۱۹مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد

مدیرجهادکشاورزی بروجردتخریب از ۱۹موردساخت وسازغیرمجازدراراضی کشاورزی گلدشت ونظام آباداین شهرستان ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا امینی مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: سودجویانی که در اراضی اقدام به ساخت و ساز‌های غیر مجاز می‌کنند پس از بازرسی با دستور مقام قضایی تخریب می‌شوند که در این راستا از ابتدای امسال تا کنون ۱۹ مورد ساخت و ساز و محوطه سازی در بروجرد به مساحت ۶۷۴ متر مربع تخریب شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تخریب فنس کشی و جلوگیری از محوطه سازی و بنا چهار مورد به مساحت هفت هزار متر بوده که اجازه مابقی اقدامات از سودجویان گرفته شده و در همان ابتدا جلوگیری شده است.

امینی از ۴۵ مورد توقف عملیات ساخت و ساز خبر داد و افزود: این مقدار بنا قرار بود در مساحت سه هزار و ۹۱۷ متر مربع ساخته شود که با حضور به موقع و با حکم قضایی ادامه کار متوقف شد.

به گفته وی در این مدت هشت مورد توقف خاکبرداری به مساحت ۲ هزار و ۶۸۷ مترمربع صورت گرفته که امسال برخورد‌ها در راستای ساخت و ساز‌های غیر مجاز بسیار شدید‌تر شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: این افراد به صورت غیر قانونی یک شبه اقدام به اتاقک سازی می‌کنند که این کار بدون مجوز تخلف است و در صورت مشاهده سریعا با حکم قضایی این ساخت و ساز‌ها تخریب می‌شوند.

وی بیان کرد: بیشتر ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مناطق گلدشت، نظام آباد و فیال هستند البته در مناطق گردشگری دیگری ممکن است این ساخت و ساز‌ها بدون مجوز صورت گیرد که سریعا عملیات ساخت و ساز متوقف می‌شود.

انتهای پیام/م

۱۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در گلدشت بروجرد تخریب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.