اولین فیلم از طرح مفهومی گلکسی‌اس9 و اس9 پلاس

به تازگی ویدئویی مفهومی از گلکسی‌اس9 و اس9 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است که چهره نزدیک با واقعیت این گوشی را فاش می‌کند.

اولین فیلم از طرح مفهومی گلکسی‌اس9 و اس9 پلاسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو پرچم دار جدید سامسونگ به نام گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس قرار است تا حدود 40 روز دیگر در نمایشگاه MWC معرفی شوند. یک کانال یوتیوب به نام "DBS DESIGNING" به تازگی فیلمی مفهومی از اطلاعاتی که تا به حال از این دو گوشی به بیرون درز کرده، منتشر کرده است.

همانطور که در این ویدئو مشاهده می شود سامسونگ این سری همانند گوشی های اپل، در نسخه پلاس خود علاوه بر بزرگ بودن صفحه نمایش نسبت به نسخه معمولی، دوربین دوگانه را قرار داده که به صورت عمودی قرار گرفته اند. در فیلم نشان داده می شود که گلکسی اس 9 از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و نسخه پلاس آن از سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر استفاده می‎کند؛ اما این واقعیت ندارد چرا که سامسونگ وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی هر دو گوشی را تایید کرده است.

طبق اعلام ایوان بلاس (افشاگر اطلاعات گوشی های هوشمند) گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در 7 اسفند معرفی و 18 روز بعد در بازار ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

طرح مفهومی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار