بهره‌برداری از 6 پروژه حوزه سلامت درکردستان همزمان با دهه فجر

رئیس مجمع خیرین سلامت کردستان از بهره‌برداری از 6 پروژه حوزه سلامت همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی‌علی مسیمر رئیس مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: 6 پروژه حوزه سلامت با 3 میلیارد تومان اعتبار همزمان با دهه فجر امسال در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از مجمع خیرین سلامت به عنوان مجموعه مردمی و برای مردم نام برد و گفت: از آغاز فعالیت این مجمع در استان ۳۱ میلیارد تومان از سوی خیرین به حوزه سلامت استان کمک شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت کردستان  بیان کرد: مجمع خیرین سلامت، مردمی است و چون خدماتی که در حوزه درمان انجام می‌شود عمومی است، خیرین برای خدمت به جامعه اسلامی اقدامات خوبی در سطح استان انجام داده‌اند.

مسیمر گفت: جدای از اهدای یک واحد ساختمانی به مساحت یک‌هزار مترمربع در سنندج برای مرکز بهداشتی شهری، ۶۵ قطعه زمین نیز از سوی خیرین کردستانی اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بخش آنکولوژی و سرطان خون در سنندج با مشارکت مجمع خیرین سلامت کردستان و دانشگاه علوم پزشکی و کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامع سلامت و محل اسکان پزشکان و پرسنل در شهر دزج شهرستان قروه توسط مجمع خیرین سلامت از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گفته وی، افتتاح پایگاه سلامت ساحلی و نوبهار مریوان، خانه بهداشت روستای عصرآباد مریوان، خانه بهداشت روستای گیلی‌گران مریوان، مرکز فوریت‌های پزشکی جاده‌‌ای سقز از دیگر پروژه‌های حوزه سلامت است که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/م

افتتاح پروژه های حوزه سلامت درکردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.