والورده: از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی بارسا پس از اولین باخت فصل تیمش برابر اسپانیول از عملکرد شاگردانش در این بازی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،بارسا پس از 29 بازی متوالی بدون باخت، شب گذشته در دیدار رفت مرححله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در زمین اسپانیول با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و اولین باخت فصل خود را تجربه کرد.


ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از بازی به خبرنگاران گفت: "ما سعی کردیم کاری را که همیشه انجام می دهیم ،صورت دهیم، بازی را در اختیار بگیریم و آنها را مجبور کنیم در زمین ما بازی کنند.
او گفت: "آنها به خوبی دفاع کردند و در آن حرکت بسیار زهردار بودند.در این بازی مسئله اصلی زهردار بودن،بود. حالا ما باید به بازی برگردیم."


برخی معتقد بودند که پنالتی از دست رفته مسی، نقطه عطف این بازی بود. والورده در این باره گفت: "ممکن است، نمی دانم."
"گاهی اوقات شما احساس می کنید که بیشتر از جو بازی لطمه می خورید تا فرصت های از دست رفته."


دروازه بان ما مجبور نبود خیلی مداخله کند، . حریف نیز هیچ فضایی به ما نمی داد. اسپانیول منتظر کوچکترین روزنه و نیز اشتباهی از سوی ما بود تا ضد حمله بزند. این بازی برای ما گران تمام شد.ما از فرصت هایمان استفاده نکردیم و زهردار نبودیم.
والرده تاکید داشت که از عملکرد تیمش راضی است و اصرار کرد که آنها می توانند شکست در این بازی را جبران کنند.


سرمربی بارسا افزود: "من  عملکرد تیم خود را پسندیدم زیرا  رویکرد خوبی داشتند. ما تلاش کردیم آنچه را که می دانیم انجام دهیم و چیزهایی هم هست که باید قبول کرد، آنها خوب دفاع کردند و خوب دویدند و به آنها تبریک می گوییم. ما در نوکمپ منتظر آنهاییم."
"در بازی حذفی تیم پیروز،محبوب است.این نتیجه خوبی نیست زیرا ما در اینجا گل نزدیم، ما می دانیم که اگر آنها در نیوکمپ گلی به ثمر برسانند ما باید سه گل بزنیم."
انتهای پیام/


ابراز رضایت والورده از شاگردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار