سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بودجه پیشنهادی دولت برای هوشمندسازی مدارس کافی نیست/ در کمیسیون آموزش بودجه این بخش را افزایش می‌دهیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش گفت: بودجه پیشنهادی دولت برای هوشمندسازی مدارس کافی نیست و با نیازهای بخش آموزشی کشور فاصله معناداری دارد.

سعلیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت هوشمندسازی مدارس، اظهار کرد: بنده معتقدم که در مدارس باید از همه ابزارهای کمک آموزشی استفاده شود و نباید خودمان را در بهره‌گیری از این فناوری‌ها محدود کنیم.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس تاثیر فراوانی در سرعت و تعمیق یادگیری دانش آموزان دارد، ادامه داد: ما نباید دور خودمان دیوار بکشیم و همچنان از ابزارهای قدیم آموزشی استفاده کنیم بلکه باید به فناوری‎ها روز توجه شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به اینکه در لایحه بودجه ۹۷ اعتباراتی برای هوشمندسازی مدارس کشور در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: البته بودجه پیشنهادی دولت برای این بخش کافی نیست و با نیازهای بخش آموزشی کشور فاصله معناداری دارد.

سلیمی با بیان اینکه ردیف‌های بودجه سال ۹۷ هنوز نهایی نشده و امکان افزایش بودجه بخش‌های مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بودجه در نظر گرفته شده برای هوشمندسازی مدارس را اصلاح می‌کنیم و تا جایی که امکان‌پذیر باشد، آن را افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۹ دی ۱۳۹۶
قبل از هوشمند سازی مدارس کارهای مهمی وجود دارد آنها را اصلاح کنید و رسیدگی وپیگیری کنید لطفا 1- بخاری های مدارس 2- سرویس بهداشتی 3- آبخوری 4- دیوار و حیاط و ساختمان و... ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۹ دی ۱۳۹۶
لطفا کشورهای پیشرفته اروپایی و یا ژاپن را مطالغه فرمایید. هنوز هم سیستم ساده برای آموزش استفاده می شود حتی برای کلاسهای دانشگاهها هم چنین است.
چرا برای کشور و مردم هزینه های گزاف ایجاد می کنید؟
آخرین اخبار