قهرمانی تیم سیسیل در «جام بصیرت» مریانج

رئیس هیأت فوتبال مریانج گفت: قهرمانی تیم  سیسیل در «جام بصیرت» این شهرستان به اتمام رسید.

قهرمانی تیم  سیسیل در «جام بصیرت» مریانجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جعفر خان‌بابایی رئیس هیأت فوتبال مریانج با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال در شهر مریانج، اظهار کرد: هیأت فوتبال مریانج در راستای گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال با شرکت 16 تیم از بهترین‌های استان و نفرات شاخص فوتسال همدان کرد.

وی با بیان اینکه پس از 40 روز، در نهایت تیم برتر این مسابقات مشخص شد، با اعلام تیم‌های حاضر در این رویداد بیان کرد: در این رویداد با حضور تیم‌های دانشگاه بوعلی، اداره راه و شهرسازی، مرصاد، آریا الوند، مهرازبتن، شهدای بهادربیگ، شهید فرجی، شهید امینی، سیسیل، غدیر ولیعصر، شهدای غواص، رسانه ورزش همدان، شهید جهان‌آرا، ایرانیان، یاران و شهید همدانی در تالار 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج برگزار شد.

رئیس هیأت فوتبال مریانج اضافه کرد: در نهایت تیم‌های سیسیل، یاران، دانشگاه بوعلی و شهدای بهادربیگ بعد از دیدارهای مقدماتی و حذفی به مرحله نهایی راه پیدا کردند که در نهایت دو تیم سیسیل و یاران به دیدار فینال راه یافتند و تیم‌های دانشگاه بوعلی و شهدای بهادربیگ برگزارکننده دیدار رده‌بندی شدند.

خان بابایی تأکید کرد: در دیدار رده‌بندی تیم دانشگاه بوعلی موفق شد از سد تیم شهدای بهادربیگ عبور کند و به مقام سومی برسد.

وی افزود: در دیدار فینال نیز تیم‌ سیسیل متشکل از بازیکنان به‌نامی همچون وحید شانه‌ای، سید جمال معصومی، امین وکیلی، وحید میرزایی و ... موفق شد با نتیجه چهار بر سه از سد تیم قدرتمند یاران که از بازیکنانی همچون حامد جباریان سود می‌برد عبور کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

رئیس هیأت فوتبال مریانج از برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد سخن گفت و بیان کرد: مراسم اختتامیه این رویداد نیز بلافاصله بعد از اتمام این بازی‌ها با حضور شهردار و رئیس هیأت فوتبال همدان، معاونین اداره‌کل ورزش استان، امام جمعه مریانج، شهردار و اعضای شورای شهر مریانج و تنی چند از مسئولان، پیشکسوتان و ایثارگران استان و شهر مریانج برگزار شد.

خان بابایی یادآور شد: قضاوت این بازی‌ها نیز برعهده داوران مطرحی از جمله امید مصداقی، علی رشیدی، حمید شمس، مرتضی فاطمی، محمدرضا احمدی، مجتبی دی‌آبادی، مجتبی مظاهری و علی سعادتی بود.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا همه ساله این بازی‌ها را با عنوان «جام بصیرت» همه ساله در ایام نهم دی در مریانج برگزار کنیم.

انتهای پیام/ب

بر گزاری مسابقات «جام بصیرت» همه ساله در ایام نهم دی در مریانج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.