نمایشنامه خوانی پنچری در مجتمع شهید آوینی برگزار شد+تصاویر

کارگردان نمایشنامه خوانی پنچری گفت: بدون شک یکی ازقله های رفیع سلسله جبال ادبیات نمایش جهان نویسنده این کار فردریش دورنمات است .

ظاهری کارگردان نمایشنامه خوانی پنچری   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: داستان  این نمایش فروشنده دوره گردیست که دریکی از روزهای کاری بین راه ماشینش پنچرمی شود و به ناچار در یک دهکده شب رابیتوته می کند و با افرادی آشنا می شود.

نمایشنامه خوانی پنچری در مجتمع شهید آوینی برگزار شد

وی ادامه داد:درتنهامسافرخانه آنجا جایی برای اونیست چراکه آن شب دامپروران جشن گرفته اند و مهمانخانه درقرق آنهاست اوتوسط گاراژداری که قرار است ماشینش راتعمیرکند به ویلایی سفیدراهنمایی می‌شود که خانه یک قاضی بازنشسته است قاضی دوستانی داردازجنس خودش(دادستان‌ وکیل مدافع وجلاد) که بازی های شبانه اشان محاکمه بزرگان تاریخ است.

ظاهری افزود: اما قاضی برای محاکمه آن شب ازفرو شنده دوره گرد(آلفردو تراپس) می‌خواهد بعنوان متهم در بازی آنان شرکت کنداو  اظهارمی دارد که زندگی او طبیعی ومعمولی است وتاکنون جرمی مرتکب نشده است  امادادستان نماینده قانون از اخلال حرفهایش درمی یابد که اومرتکب قتل شده ومقتول کسی نیست جزکارفرمایش که بعلت زیاده خواهی وروح طماع تراپس به قتل رسیده است.

نمایشنامه خوانی پنچری در مجتمع شهید آوینی برگزار شد

کارگردان نمایشنامه خوانی پنچری بیان کرد :این نمایشنامه بیانگر این است که شاخک‌های حسی آدمها درگیرودار مشکلات وتقلای پول کورشده و انسان محصول نظام سرمایه شبح ماتی از او بیشتر باقی نمانده است.


انتهای پیام/ز

 

 

اجرای نمایشنامه خوانی پنچری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار