شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

درخواست میرلوحی‌ برای انتشار قراردادهای 4 سال گذشته شهرداری/انجام فعالیت‌های ساختمانی و کارگاهی در گرو تأیید نمایندگان شهرداری

مهمترین اخبار و رویدادهای شورای شهر تهران از بیست و سوم تا بیست و هشتم دی ماه را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت،شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

شهرداری مانع تخریب‌ خانه نیما یوشیج‌ شود

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خانه نیما یوشیج‌ دارای ارزش معنوی برای شهر تهران است، گفت:  از شهرداری می‌خواهم مانع تخریب آن شود.

 

درخواست میرلوحی‌ برای انتشار قراردادهای 4 سال گذشته شهرداری

سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در مدیریت شهری گذشته 250 میلیارد‌ تومان در بخش خصوصی هزینه شده، گفت:خواهشمندم سامانه شفافیت‌ قراردادها‌ زودتر عملیاتی شود و همچنین قراردادهای 4 سال گذشته روی سایت قرار بگیرد‌ تا افکار عمومی بدانند چه جفای بزرگی در حق بخش خصوصی شده است.

 

وزیر کشور از عملکرد دستگاه‌های مرتبط‌ با حادثه پلاسکو گزارش دهد

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش منتشر شده در خصوص پلاسکو گفت: می‌توان از مسئولان وزارت کشور  درخواست کرد تا در صحن علنی گزارش خود را ارائه دهند. 

 

صالحی امیری مدعی شغل محسوب نشدن ریاست کمیته ملی المپیک است

سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران گفت:صالحی امیری مدعی شده براساس استعلام معاونت حقوقی ریاست جمهوری، دبیر کل کمیته ملی المپیک‌ بر اساس اساسنامه‌، عهده‌دار انجام وظایفی‌ خاص است‌ و رئیس‌ آن بیشتر نقش شأنیتی‌ دارد از این رو شغل محسوب نمی‌شود.

 

 نام سانچی در تهران ماندگار می‌شود

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به درگذشت‌ جمعی از هموطنان ایرانی در حادثه آتش‌ گرفتن نفتکش‌ سانچی گفت: یکی از اماکنی را که شهرداری در حال ساخت آن است به یاد جانباختگان‌ نفتکش‌ ایرانی، به نام «سانچی» نامگذاری خواهیم کرد.

 

انجام فعالیت‌های ساختمانی و کارگاهی در گرو تأیید نمایندگان شهرداری

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در واکنش به حادثه‌ سقوط ابزارآلات یک ساختمان در حال ساخت بر سر 2 عابر که منجر به فوت شد،گفت: تا زمانی که نمایندگان شهرداری تأیید نکنند کسی نمی‌تواند فعالیت ساختمانی و کارگاهی انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.