دستمالچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

جنگ عربستان علیه یمن هیچ منفعتی برای این کشور ندارد/ مقاومت، سعودی‌ها را به زانو در می‌آورد

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت: بی‌تردید جنگ عربستان علیه یمن هیچ منفعتی برای آنها نخواهد داشت و در نهایت سعودی‌ها با مقاومت مردم یمن، به زانو در خواهند آمد.

...///احمد دستمالچی سفیر پیشین ایران در لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پاسخ موشکی یمن به عربستان، اظهار کرد: به دنبال ظلمی که سعودی‌ها در چند سال اخیر به یمن روا داشتند، یمنی‌ها استراتژی مقاومت را به اجرا درآوردند.

وی افزود: پیش از این یمنی‌ها قصد نداشتند دامنه تنش و بحران را گسترش دهند اما از آنجایی که سعودی‌ها اصرار به ادامه جنگ دارند، یمنی‌ها هم از استراتژی بازدارند استفاده کردند.

دستمالچی یادآور شد: در برابر بمباران مراکز مردمی، بیمارستان‌ها و کشتار مردم، یمنی‌ها با به کارگیری استراتژی بازدارنده، مراکز حساس نظامی - سیاسی سعودی‌ها را مورد اصابت موشک قرار دادند.

سفیر پیشین ایران در لبنان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پایان دهنده جنگ عربستان و یمن چه کسی است، تصریح کرد: بی‌تردید مقاومت مردم یمن و رشادت بی‌نظیر آنها باعث پایان یافتن این جنگ ظالمانه خواهد شد چرا که سعودی‌ها توان ایستادگی در برابر هزینه‌های سنگین جنگ یمن را ندارند.

وی گفت: سعودی‌ها به پایان خط رسیدند و بی‌تردید این جنگ هیچ منفعتی برای آنها نخواهد داشت، کما اینکه تاکنون هم نداشته است در نهایت سعودی‌ها با مقاومت مردم یمن، به زانو در خواهند آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان سعودی ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار