جشن تولد 2 بازیکن نفت پیش از دیدار با مشکی پوشان برگزار شد

در جریان اردوی پیش بازی تیم نفت نوین برای دیدار با مشکی پوشان جشن تولد 2 بازیکن این تیم برگزار شد.

جشن تولد 2 بازیکن نفت پیش از دیدار با مشکی پوشان برگزار شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت نوین تهران درحالی از ساعت 15 امروز(جمعه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه تختی از مشکی پوشان مشهد میزبانی می کند که شب گذشته جشن تولد 2 بازیکن این تیم برگزار شد.

جشن تولد شهاب عادلی که این روزها به دروازه بان اصلی نفتی ها تبدیل شده است و حسین حسینی، هافبک جوان این تیم شب گذشته و در جریان اردوی پیش بازی مقابل مشکی پوشان برگزار و هدایایی از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه نفت به آن ها تقدیم شد. کریم ملاحی، مدیرعامل سابق باشگاه پاس تهران، تراکتورسازی تبریز و ابومسلم مشهد هم شب کذشته میهمان ویژه بازیکنان و کادرفنی نفت در هتل استقلال بود.

همچنین پیش از برگزاری این جشن تولد جلسه فنی شاگردان هومن افاضلی انجام شد و حمید عبداللهی، مربی این تیم آخرین نکات فنی را برای شاگردانش پیش از تقابل با مشکی پوشان مطرح کرد.

با توجه به غیبت عیسی آل کثیر در فهرست 20 نفره نفت نوین تهران برای این بازی به احتمال فراوان سرمربی این تیم تنها از امین منوچهری در خط حمله استفاده می کند و نفت با این ترکیب به مصاف شاگردان رضا عنایتی می رود.

شهاب عادلی، محمد نصرتی، محسن بنگر، فرید محمدی زاده، حامد آقایی، علیرضا عرتی، احمد امیر کامدار، امیرحسین فشنگچی، میلاد سوری، امن منوچهری و سینا خادم پور

انتهای پیام/

ترکیب احتمالی نفت نوین تهران مقابل مشکی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار