هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان

پیروزی نزدیك تهرانی‌ها  در نبرد  حساس هفته / تاسیسات بازی باخته را بُرد

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال در حالی پیگیری شد كه تیم تاسیسات دریایی حساس‌ترین بازی هفته را به سود خود تمام كرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران صبح امروز ( جمعه ) با برگزاری سه دیدار  هفته یازدهم خود را پشت سر گذاشت. در این هفته از رقابت‌ها، حساس‌تری دیدار در تهران و در تالار هندبال فدراسیون برگزار شد. در این مسابقه تیم تاسیسات دریایی تهران از ساعت 10 میزبان شهید چمران لارستان بود. این مسابقه در حضور نزدیك به 100 تماشاگر برگزار شد و تیم تهرانی در نهایت در دیداری نزدیك و پایاپای و در حالی كه تا دقایق پایانی مسابقه از حریفش عقب بود، در نهایت موفق شد با حساب 21 بر 19 مقابل لارستانی‌ها به برتری رسیده و یك قدم به قهرمانی نزدیك‌تر شود.

در دیگر دیدار این هفته از رقابت در شاهین شهر تیم شهرداری این شهر مقابل تیم بهمن بهبهان به میدان رفت. در پایان این مسابقه كه بازی بسیار نزدیكی بود، تیم میزبان یعنی شاهین شهر موفق شد با حساب 20 بر 19 مقابل میهمانش به برتری برسد و امتیازاتش را به عدد 10 برساند.

در گچساران تیم نفت و گاز این شهر میزبان هیات هندبال كردستان بود. گچسارانی‌ها در این مسابقه موفق شدند میزبان خود را با اختلاف 18 گل و نتیجه 33 بر 15 مغلوب كند. گچسارانی‌ها با این برد 16 امتیازی شدند و با یك بازی كمتر نسبت به تیم صدرنشین یعنی تاسیسات دریایی در رده دوم ایستادند.

در این هفته از رقابت‌ها تیم هیات هندبال اصفهان با قرعه استراحت روبه رو شده بود. با این نتایج در پایان هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان، تیم‌های تاسیسات دریایی تهران،نفت و گاز گچساران، شهید چمران لارستان و شهرداری شاهین شهر به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

*نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر هندبال زنان:

تاسیسات دریایی ۲۱ – شهید چمران لارستان ۱۹

شهرداری شاهین شهر ۲۰ - بهمن بهبهان ۱۹

نفت و گاز گچساران ۳۳ – هیات هندبال کردستان ۱۵

انتهای پیام/

در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
خدا کنه استقلال ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۳۰ دی ۱۳۹۶
چه نبردی قار انجام شه مگه؟
آخرین اخبار