فشنگچی: داور نقشی در پیروزی ما نداشت

بازیکن تیم فوتبال نفت گفت: داور در هیچ کدام از گل‌های ما به مشکی پوشان نقش نداشت.

فشنگچی:داوری نقشی در پیروزی ما نداشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرحسین فشنگچی بازیکن تیم نفت تهران پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش برابر مشکی پوشان اظهار کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با ارائه یک عملکرد زیبا به سه امتیاز نیز رسیدیم.

فشنگچی در واکنش به این موضوع که بازیکنان مشکی پوشان عملکرد داور را در ثبت این نتیجه موثر می‌دانستند بیان کرد: برخلاف حریف که معتقد است داور در ثبت این نتیجه نقش زیادی داشته باید بگویم که داوری در هیچ کدام از گل‌های ما نقش نداشت، چون هر ۴ گلی که به ثمر رساندیم روی تاکتیک تیمی بود.

او افزود: شرایط ما نسبت به قبل بهتر شده است و در سه دیداری که مقابل پرسپولیس، تراکتورسازی و مشکی پوشان داشتیم در روز خوبمان به سر می‌بردیم و می‌توانیم حتی در بازی‌های آینده از این هم بهتر شویم تا نفت را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

فشنگچی در خصوص تغییر مدیریت تیم نفت خاطر نشان کرد: همه چیز در باشگاه نسبت به قبل بهتر شده است. زمانی که مدیریت کار خودش را به خوبی انجام می‌دهد بازیکنان هم با تمرکز بالایی به میدان می‌روند و این مسئله باعث می‌شود که شرایط تیم بهتر شود.

انتهای پیام/

اظهارات فشنگچی درباره بازی با مشکی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.