ساغلام: وقت سازندگی و کار است/تراکتور بیشترین هوادار را دارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: درست نیست که زیاد حرف بزنم، چون زمان سازندگی و کار است.

ساغلام: وقت سازندگی و کار است/تراکتور بیشترین هوادار را داردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛"ارتغرول ساغلام" در مراسم امضای قرارداد با تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این علاقه‌ای که نشان داده‌اید تشکر می‌کنم و یک تشکر ویژه هم از مدیرعامل باشگاه دارم که فکرشان خیلی زیباست.

وی افزود: از اینکه در تبریز حضور دارم خیلی خوشحال هستم، می‌دانید چرا خوشحالم؟ چون این تیم گذشته خیلی خوب و ۲۵ میلیون هوادار دارد. از اینکه سرمربی این تیم شدم خیلی خوشحال هستم. وقتی که دوستانم در ترکیه پرسیدند کجا می‌روید، گفتم جایی می‌روم که تیمش بیشترین هوادار را دارد.

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اگر فکر می‌کردم با انسان‌های دیگری کار خواهم کرد، حالا دیدم که با انسان‌هایی مثل خودم کار می‌کنم و این مرا نسبت به آینده خیلی امیدوار کرد.

ارتغرول ساغلام تصریح کرد: همه ما انسان هستیم و وقتی به جای دیگری می‌رویم باید به آنجا عادت کنیم البته این موضوع کمی زمان بر است، اما ما دیدیم که نیازی به این زمان نداریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: یک واقعیت هست که نتایج تیم ما خیلی کمتر از خواسته هوادارانمان است و این مشکل از طرف آن‌هایی که در باشگاه ایفای نقش می‌کنند یا مربی قبلی نیست. مدیرعامل باشگاه هم می‌گوید که تراکتورسازی پس از گذشته سختی که داشته الان روی پای خودش ایستاده است.

وی گفت: برای آینده مسئولیت بزرگی داریم. تمام کارکنان باشگاه، آجورلو، بازیکنان و کادر فنی، هواداران، شما اصحاب رسانه، مردم تبریز و تمام کسانی که دلشان با تراکتورسازی است، باید تلاش کنیم در مدت کمی شرایط حال را از میان برداشته و تیممان را هر چه سریع‌تر سرپا نگه داریم. ابتدا باید از شرایط کنونی خارج شده و تا جایی که بتوانیم بالا می‌رویم و برای آینده هدف بالاتری قرار می‌دهیم.

ساغلام اظهار داشت: درست نیست که زیاد حرف بزنم، چون زمان کار هست و نه زمان حرف، وقت سازندگی و کار است و باید تلاش کنیم. با اینکه اینجا هستم و صفحه‌ای دیگر در زندگی‌ام باز می‌کنم، از تمام کسانی که اینجا هستند و آجورلو که برای من عزیز هستند و کسانی که در ترکیه با هم بودیم و کسانی که از ته دل من را دوست دارند تشکر می‌کنم. خدا ما را شرمنده نکند، مسئولیتمان بزرگ است و این را می‌دانیم. من و دوستانم قرار است خیلی کار کنیم، چون مسئولیتی را بر عهده می‌گیریم و کسانی که به ما اعتماد کردند، سرشان را پایین نمی‌گیرند و این را به شما قول می‌دهم.

سرمربی تراکتورسازی عنوان داشت: کارمان فوتبال است و هر یک از ما هم اهل فوتبال هستیم. این را هم نباید نادیده گرفت که در ایران هم مثل ترکیه فوتبال را خیلی دوست دارند و فوتبال، مردم و جامعه را به هم نزدیک می‌کند، اینجا ۳ کشور دوست ایران، آذربایجان و ترکیه با هم برادر هستیم و می‌خواهیم که این رابطه بهتر شود و برای این مساله تلاش می‌کنیم و به خاطر همین فوتبال یک روند و شرایط دیگری دارد.

وی در پایان گفت: در پایان می‌خواهم بگویم که از همه شما متشکرم به خاطر علاقه‌ای که نشان دادید، از آجورلو و تمام همکارانشان تشکر می‌کنم. به این اعتقاد دارم که همه چیز قرار است بهتر شود.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی جدید تراکتورسازی بعد از امضای قرارداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مانیا
۰۹:۲۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
تراکتور با تعصب و پرهوادار در شهر خودتون چطور غیرتتون اجازه داد به سلطان علی دایی فرزند اذربایجان توهین کنید
آخرین اخبار