آنچه در دورهمی گذشت؛

وقتی مدیری با پفک مهمانش را غافلگیر کرد/ شیطنت رسانه‌ای که کار دست آقای والیبالیست داد!

شب گذشته مهران مدیری، میزبان محمد موسوی والیبالیست کشورمان شد.

وقتی مدیری با پفک مهمانش را غافلگیر کرد/ شیطنت رسانه‌ای که کار دست آقای والیبالیست داد!به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مهران مدیری در ابتدای برنامه تلویزیونی «دورهمی» گفت: تاریخ بشر به سه دوره قدیم، عصر تمدن و عصر مدرنیته تقسیم می‌شود؛ اما امروزه در عصر ابتذال هستیم. آثار هرچه مبتذل‌تر، پرفروش‌تر می شوند و یا هرچه مبتذل‌تر معروف‌تر و فالوورها بیشتر می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: در یک برنامه مجری یک بچه ۶ ساله را به خاطر اینکه گوش‌هایش از صورتش بزرگتر است، به برنامه‌اش دعوت می‌کند! چرا چون در فضای مجازی طرفدار زیاد دارد. در واقع اگر یک روز فضای مجازی نباشد، نمی‌دانیم باید چه کار باید کنیم. باید واقعیت را بپذیریم که در دسترس نبودن فضای مجازی خیلی‌ها را بیکار کرد.

مدیری تاکید کرد: ابتذال خیلی زود به یک عادت رفتاری تبدیل می‌شود و همه جا هم وجود دارد. باید بدانیم که هر کنسرتی جای ملق زدن و پریدن نیست و آن شخصی که به کنسرت سنتی می آید هم، در نظر داشته باشد که کنسرت ها با یکدیگر متفاوت هستند.

مدیری در بخش گفتگو با مهمان برنامه، میزبان سید محمد موسوی، والیبالیست کشورمان شد و در همان ابتدا به علاقه وافر این بازیکن به پفک اشاره کرد و با آوردن یک ظرف پفک او را غافلگیر کرد!

این بازیکن در آغاز گفتگو با مجری دورهمی، به سن و سال خود اشاره کرد و درباره آغاز ورزش حرفه‌ای خود گفت: متولد ۱۳۶۶ هستم. والیبال را از سن ۸ سالگی شروع کردم و از ۱۴ سالگی سر و شکلی حرفه‌ای‌تر به آن دادم. از ۱۸ سالگی هم وارد تیم‌های ملی شدم.

وی درباره زمان بازنشستگی در این رشته ورزشی گفت: تمام رشته‌های ورزشی یک سن مشخص برای انتهای کار دارند. در رشته والیبال هم بین ۳۰ تا ۳۵ سالگی به نوعی زمان بازنشستگی است.

والیبالیست تیم ملی کشورمان در خصوص همراهی و حمایت‌های مردمی گفت: در سال‌های خیلی دور، مردم کمتر توجهی به والیبال داشتند، اما در این سال‌های اخیر والیبال با استقبال خوبی مواجه شده و ورزش مردمی‌تری شده است.

موسوی درپاسخ به سوال معروف مدیری درباره «عشق» گفت: نمی دانم خوشبختانه یا متاسفانه؛ اما تا امروز عاشق نشدم و بیشتر سعی می‌کنم دوست داشته شوم تا اینکه دوست داشته باشم!

وی با بیان اینکه چندبار از من‌ خواستگاری شده، اظهار کرد: چند بار مقابل درب هتل و یا سالن های تمرین، دخترخانم‌ها با مادر و یا خودشان با دسته گل برای خواستگاری آمده‌اند؛ ولی من واقعا نمی دانم چه باید بگویم و همیشه در این موقعیت ها فرار می‌کنم.

این بازیکن با اشاره به اینکه درگیری بزرگی بین او و عادل غلامی وجود نداشته، درباره رسانه‌ای شدن اختلافشان در تیم تصریح کرد: در بین روزهای تمرین تیم ملی، یک روز به اصحاب رسانه اختصاص دارد. ما آن روز، روز سختی را در تمرین داشتیم و واقعا خسته بودیم. واقعیت این است که درگیری و یا خصومت خاصی بین من عادل نبود و نیست و یک شیطنت رسانه‌ای باعث پر رنگ شدن ماجرا شد. (در پی این اتفاق و رسانه‌ای شدن اختلاف این دو بازیکن، غلامی از تیم ملی کنار گذاشته شد).

موسوی در ادامه درباره وضعیت مالی والیبالیست‌ها گفت: هر کاری سختی خودش را دارد؛ اما اگر عاشق آن کار باشیم، هر سختی راحت می‌شود. خدا را شکر درآمد ما خوب است و بچه ها مشکل مالی و یا شغل دومی ندارند. از زمانی هم که والیبال مردمی تر شده، اسپانسرهای بیشتری برای سرمایه گذاری پیش آمده اند.

وی در ادامه درباره پیشنهاد اجرای برنامه تلویزیونی از طرف یکی از دوستانش بیان کرد: یک‌بار یکی از دوستان مجری به من پیشنهاد اجرای برنامه تلویزیونی را داد؛ ولی قبول نکردم. چراکه واقعا سخت است و فکر نمی‌کنم کار ساده ای باشد.

موسوی در پایان گفتگو، کاپ و جایزه بهترین دفاع روی تور خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.

مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی دورهمی هم پس از گفتگو با مهمان، در خصوص موضوع ابتذال گفت: تا درباره ابتذال حرف می‌زنیم، می‌گویند خجالت بکشید؛ مردم دوست دارند و این نوع آثار را پیگیری می‌کنند، به سلیقه مردم احترام بگذارید. اما این را بدانیم که اگر ما تولید و محتوای درستی داشته باشیم، مردم برای آن آثار هم صف می‌کشند و دوستشان خواهند داشت.

 

انتهای پیام/



گفتگوی مهران مدیری با محمد موسوی

 

برچسب ها: دورهمی ، مهران مدیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام. بنده اهل فضاى مجازى نيستم و علاقه اى هم ندارم ٠ خودم شوخ طبعى هستم كه با شوخيهاى آقاى مديرى هماهنگ است و كاملاشوخيهاى كم نظير ايشانرا گرفته و دوست دارم. ولى اين نكته بسيار مهم بوده بايد عرض مى كردم. آقاى مديرى عزيز شوخيهاى از نوع شوخى شما ( وآليته خود بنده) به قدرة خاص هستند كه اگركسى كه با او شوخى ميشود أنرانگيردباعث ناراحتيش ميشود. آخرين مهمان شما كمى مغرور بودند و اين مسئله اتفاق افتاد. با احترام
United States of America
سعید
۲۲:۱۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
بعضی از جمله های دیشب مهران مدیری مصداق کلمه تباهی بود باید در متن هایی که اجرا می کند بیشتر دقت کند بیان برخی کلمات با فرهنگ ما سازگار نیست
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۲:۰۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
سلام ظاهر آدم ، گوش ،دماغ و .... نشان آدمیت نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۳۰ دی ۱۳۹۶
خواستگاری چه ربطی به مهران مدیری داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۹:۰۷ ۳۰ دی ۱۳۹۶
اینکه دختران به خواستگاری بروند یا آقا پسرها فرق نمی کند چو عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها اهل زندگی خود را اثبات می کند امیدوارم خداوند به پسران ودختران کشور عزیزمان کمک کند تا زمینگیر احساسات نشوند وجایگاه واقعی خود را بدانند وبشناسند .
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز از اهواز
۱۸:۳۲ ۳۰ دی ۱۳۹۶
در پاسخ به اون کاربر درباره خواستگاری دختر از پسر بگم:
بیشتر مواقع اتفاق میفته که پسر از دختر خواستگاری میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۶
وای من عاشق والیبالیستای تیم ملی ام اخه چرا این قسمت دورهمیو نگاه نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
بنده این برنامه را ندیدم ولی نمی دانم آقای مدیری به عنوان مجری فهمیده که درس اخلاق می دهد در برابر این مسئله که دختران برای خواستگاری بازیکن می روند چه حاشیه ای زد و یا چه نکته ای گفت!؟ به نظر من این یک ابتذال واقعی است! بشر هزاران سال است که با فطرت الهی اش زندگی می کند و یکی از مسائل فطری رجوع مرد به زن برای خواستگاری است چراکه این عظمت مقام زن است! او باید منتظر بماند تا شایسته ترین ها برای او بیایند! گنج به دنبال کسی نمی رود بلکه مردم به دنبالش می روند! ما به کجا می رویم؟؟؟؟ دختران ما اگر شایسته هستند یقینا مرد سزاوار آنان به سراغشان خواهد آمد! خیلی ناراحت کننده است که دختری خود را این قدر حقیر ببیند که مهر مردی را التماس کند! لطفا فراموش نکنیم که خداوند امر به معروف و نهی از منکر را مخصوص یک طبقه خاص قرار نداده! همه باید خوبیها را ترویج کنیم و بدی ها و خلاف فطرتها را زشت بشماریم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۳۰ دی ۱۳۹۶
اسنک
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۰:۰۱ ۳۰ دی ۱۳۹۶
مثل همیشه عالی بود،استندآپا،گفتگو با مهمان
آخرین اخبار