عملیات احداث 142 دستگاه پست هوایی و اصلاح 198 ایستگاه هوائی توزیع برق در استان سمنان از ابتدای سال 96 تاکنون اجرائی گردیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به احداث 74 هزار متر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی در استان سمنان گفت: طرح اصلاح 21 هزار متر شبکه 20 کیلوولت در استان به اجرا درآمده است.

وی با بیان این که 44 هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی برقرار شده افزود: به همت نیروهای اجرائی این شرکت ، 42 هزار متر شبکه توزیع برق بهسازی شده است .

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان در ادامه با ابراز این که شش هزار و 111 انشعاب جدید دایر شده تصریح کرد: این شرکت هم اینک به بیش از 365هزار مشترک در استان خدمت رسانی می نماید.

حسینی نژاد با توجه به دایر نمودن یک هزار و 959 سرچراغ جدید از شروع سال 96تاکنون اظهار داشت : به منظور بهبود روشنایی معابر سطح استان ، دو هزار و 160 چراغ نیز تعویض و بهسازی گردیده است.

وی تصریح کرد: برای انجام طرح های توسعه و احداث پروژه های عمرانی ذکر شده ، مبلغ 114 میلیارد و 257 میلیون ریال هزینه شده است .

انتهای پیام / ه

اصلاح 198 ایستگاه هوائی توزیع برق در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.