روشنی خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره مشکات تا ۱۵ بهمن ماه

مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به استقبال چشمگیر از ششمین جشنواره ترویجی و آموزشی مشکات، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۵ بهمن ماه پیش رو تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره مشکات تا ۱۵ بهمن ماهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد روشنی مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: فعالیت ششمین جشنواره مشکات از ابتدای دی ماه امسال در تمامی ۲۲ منطقه شهر تهران آغاز شده و تا ۳۰ام همین ماه نیز مهلت ارسال آثار بود.

وی تاکید کرد: با تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، شهروندان تهرانی می توانند طرح ها و ایده های خود را در جشنواره ترویجی و آموزشی مشکات ارسال کرده و به رقابت بگذارند.

روشنی با اشاره به ارسال بیش از ۲۰۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره تاکنون اظهار داشت: مناطق ۱۲ تا ۱۴ تهران تاکنون بیشترین آثار ارسالی به جشنواره را داشته اند.

مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: جشنواره آموزشی و ترویجی مشکات فرصت و شرایطی را مهیا می سازد تا شهروندان در چارچوب آن اندکی به مسائل، مشکلات، نگرانی‌ها و آرزوهای خود برای محله و شهر بیندیشند و نتایج اندیشه ها و خواست‌های خود را برای تحقق محله ای مطلوب با شهروندانی متعادل و دارای فرهنگ و اخلاق شهروندی در قالب ها و موضوعات جشنواره بیان کنند.

روشنی، جامعه مخاطب این جشنواره را گروه های سنی ردیف اول تا سوم (۷ تا ۱۲ سال) و گروه های سنی (۱۳ سال به بالا) نام برد و افزود: کودکان کمتر از ۷ سال و ۷ تا ۹ سال در رشته نقاشی، ۱۰ تا ۱۲ سال به صورت فردی در رشته های نقاشی و خاطره نویسی و به صورت گروهی در بخش های جانبی سرود و تئاتر دانش آموزی می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اعلام شرکت نوجوانان ۱۳ تا ۱۵ سال در رشته های نقاشی، عکاسی وخاطره نویسی، ادامه داد: همچنین جوانان ۱۶ سال به بالا به صورت فردی در رشته های کاریکاتور، عکاسی،گزارش تصویری، شعر و داستانک و به صورت گروهی با ساخت فیلم کوتاه یا انیمیشن در جشنواره امسال شرکت می کنند. شرکت کنندگان باید آثار خود را پس از ثبت در سامانه، به سرای محله خود تحویل دهند که پس از داوری های صورت گرفته به ترتیب برگزیدگان محله و منطقه مشخص و طی برنامه ای جداگانه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار