توزیع ماسک در ۱۵ شهر در گیر با خاک در خوزستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از توزیع ماسک فیلتر دار در ۱۵ شهرستان استان که در گیر با پدیده گرد وخاک هستند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق سلامت، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در پی وقوع پدیده گرد و غبار در مناطقی از استان از روز گذشته به ادارات جمعیت هلال احمر 15 شهرستان از جمله اهواز، آبادان و خرمشهر و ... اعلام آماده باش داده شد.

وی بیان داشت: از روز گذشته تا کنون 38 هزار و 200 ماسک، فیلتردار رایگان در میان شهروندان این 15 شهر توزیع شده است .

سلامت اظهار کرد: با توجه به شدت این پدیده طی دو روز اخیر، در هر کدام از این 15 شهرستان، 2 اکیپ امداد و نجات به همراه آمبولانس و خودروهای پشتیبانی در معابر اصلی سطح شهر استقرار یافتند تا در صورت نیاز به خدمات درمانی به شهروندان نظیر اکسیژن تراپی سریعا وارد عمل شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در مجموع 120 نفر از امدادگران و نیروهای پشتیبانی جمعیت هلال احمر در قالب 30 اکیپ به همراه 10 دستگاه آمبولانس و 15 دستگاه خودرو پشتیبانی هلال احمر در شهرهای یاد شده مستقر شدند که خوشبختانه در این مدت نیازی به مداخله این اکیپ ها برای بحث ارائه خدمات درمانی به شهروندان احساس نشد. در هر حال این اکیپ ها همچنان تا عادی شدن شرایط مستقر خواهند بود.

وی افزود: توزیع ماسک میان شهروندان همچنان ادامه دارد. با توجه به شدیدتر بودن پدیده گردو غبار در برخی شهرها نسبت به سایر نقاط از قبیل اهواز، سوسنگرد، امیدیه، مسجدسلیمان، ماهشهر، آبادان، گتوند و دزفول ماسک بیشتری در این شهرها توزیع شد. تنها در اهواز از روز گذشته تا کنون 8 هزار ماسک توزیع شده است.

انتهای پیام/م

38هزار و 200 ماسک در 15 شهر غبارآلود خوزستان توزیع شد

برچسب ها: هلال احمر ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.