برگزاری یادبود جانباختگان حادثه نفتکش سانچی در نوشهر

مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه نفتکش سانچی در بندر نوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه نفتکش سانچی با حضور جمعی از مسئولان استانی، نظامی و انتظامی در اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران واقع در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر برگزار شد.

۱۶ دی ماه امسال بر اثر برخورد یک فروند کشتی فله بر چینی حامل گندم در سواحل شانگ‌ های به نفتکش ایرانی سانچی که بیش از ۱۳۰ هزار تن میعانات گازی را حمل می‌کرد، دستکم ۳۰ تبعه ایرانی و ۲ بنگلادشتی که به عنوان خدمه در کشتی سانی حضور داشتند بر اثر انفجار و آتش سوزی این کشتی جان باختند.

محمدتقی انزانپور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران در این آئین که با معرفی کتاب‌ های شاخص در حوزه دریانوردان شهید و گلباران بر روی عرشه همراه بود، به سختی شغل دریانوردان اشاره کرد و گفت: تصور دشواری‌های شغل دریانوردان که مدت‌ها به دور از خانواده در میان امواج پرتلاطم دریا مشغول خدمت هستند، برای خیلی از افراد جامعه دشوار است.

وی ضمن تسلیت این حادثه دلخراش و گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان، افزود‌: شهادت دریانوردان ایرانی نه تنها برای خانواده‌ های این عزیزان، بلکه برای تمامی مردم ایران سنگین و بزرگ است.

در این مراسم شرکت کنندگان با انداختن گل به دریا، یاد و خاطره جانباختگان کشتی نفتکش سانچی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ م

برگزاری مراسمی به یاد جانباختگان حادثه نفتکش سانچی در بندر نوشهر

برچسب ها: بندر ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار