فعالیت ۷۷ پایگاه سلامت در شهر کرمانشاه

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: می توان با فعالیت ۷۷ پایگاه سلامت در شهر کرمانشاه و حمایت از مراکز فعال در حاشیه شهر و نیز در بحث فرهنگ سازی هم برای ارتقای سلامت حاشیه نشین ها اقدام کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ، رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه  در نشست پایش مرکز بهداشت این شهرستان گفت: در همان لحظات اولیه وقوع زلزله در بیمارستان های استان حضور پیدا کردم و شاهد  کوشش خدا پسندانه پرسنل بهداشت و درمان در رسیدگی و مداوای مصدومین بودم.

وی ادامه داد: از جمله افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید فعالیت درخشان حوزه بهداشت و درمان است که همیشه با افتخار از آن یاد می شود.

رنجبر گفت: ۵۳ درصد جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه تمرکز دارد و این خود نیازمند عزم دو چندان در مدیریت این حوزه است عطاری ها و مراکز فروش دام و طیور زنده از جمله مسائل نیازمند توجه و همکاری ارگان های ذیربط در راستای ساماندهی مضاعف هستند.

وی گفت: با فعالیت ۷۷ پایگاه سلامت در شهر کرمانشاه  می توان با حمایت از مراکز فعال در حاشیه شهر و نیز در بحث فرهنگ سازی هم برای ارتقای سلامت حاشیه نشین ها اقدام کرد.

انتهای پیام/ز


فرهنگ سازی  برای ارتقای سلامت حاشیه نشین ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار