حجت الاسلام خادمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش ظرفیت کاروان‌های ازدواج دانشجویی در سال ۹۷

دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور از افزایش ظرفیت کاروان ازدواج دانشجویی در سال ۹۷ خبر داد.

افزایش ظرفیت کاروان ازدواج دانشجویی در سال آینده/ثبت نام 16 هزار زوج دانشجو در ازدواج دانشجویی تا به امروزحجت الاسلام خادمی دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) از سه‌شنبه (سوم بهمن ماه) همزمان با ولادت حضرت زینب آغاز و تا پایان سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تا به امروز حدود 16 هزار زوج در این دوره ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور بیان کرد: برای تشرف زوج‌های دانشجو برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که برای پنج کاروان اول به صورت ویژه خواهد بود.

خادمی افزود: دانشجویان متاهل واجد شرایط برای ثبت نام در این جشن باید به دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مراجعه کنند و در دانشگاه‌هایی که فاقد دفتر نمایندگی رهبری هستند، می‌توانند به رابط فرهنگی، امور دانشجویی یا دفتر نهاد رهبری استان مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: در این دوره ظرفیت 1000 زوج برنامه ریزی شده است و قرار است برای سال آینده ما این ظرفیت را به پنج هزار زوج افزایش دهیم.

دبیر بیست و یکمین ازدواج دانشجویی کشور یادآورشد: همچنین حدود هشت هزار زوج دانشجو که در مراسم سال گذشته ثبت نام کرده و موفق به تشرف نشده‌اند و سه هزار زوجی که سال گذشته ثبت نام کردند اما مدارکشان‌ مورد تایید نبود می‌توانند تا پایان بهمن ماه با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و انتخاب کاروان به این سفر مشرف شوند.

خادمی یادآور شد: زوج‌های دانشجویی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده‌اند، تا 30 بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در طرح ملی ازدواج دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار