حجت الاسلام فقیهی خبر داد:

اعزام ۱۷ هزار دانشجو به عتبات عالیات تا اردیبهشت 97

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ۱۷ هزار دانشگاهی از امروز (اول بهمن) تا اردیبهشت سال آینده به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

اعزام ۱۷ هزار دانشجو به عتبات عالیات تا اردیبهشت 97به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام سیدمحمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، گفت: ۱۷ هزار دانشگاهی از امروز (اول بهمن) تا اردیبهشت سال آینده به عتبات عالیات اعزام می شوند.

حجت الاسلام فقیهی با بیان اینکه نخستین کاروان هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، امروز از قزوین راهی عتبات خواهد شد، اظهار کرد: این در حالی است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، روزانه چهار کاروان دانشگاهی به صورت هوایی و زمینی وارد عراق می‌شوند.

برگزاری نشست آموزشی و توجیهی برای زائران عتبات

وی  از برگزاری نشست آموزشی و توجیهی برای زائران عتبات، یک هفته پیش از اعزام به سفر خبر داد و افزود: علاوه بر همایش استانی، نشست آموزشی با حضور اعضای کاروان‌های اعزامی حدود یک هفته قبل از سفر در استان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: زائران دانشگاهی سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت. همچنین به منظور بهره مندی بیشتر زائران از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم شمار روز‌های سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

فقیهی  با اشاره به اینکه مطلوب ‌ترین هتل‌های موجود در عراق برای زائران دانشگاهی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و همکاری بعثه مقام معظم رهبری، برنامه‌های فرهنگی و زیارتی ویژه‌ای برای کاروان‌های دانشگاهی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار