راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری بیورزونانس اروپا با دانشگاه صنعتی امیرکبیر

آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری بیورزونانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف توسعه علمی بیورزونانس در ایران، انجمن بیورزونانس ایران واروپا را راه اندازی می کند.

راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری بیورزونانس اروپا با دانشگاه صنعتی امیرکبیربه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در جلسه ای که با حضور 3 تن از متخصصان اروپایی و مدیران دانشگاه صنعتی امیرکبیر و آزمایشگاه بیورزونانس در این دانشگاه برگزار شد، پروفسور مایکل وبر اذعان داشتند که بر اساس برنامه ریزی های قبلی، انجمن بیورزونانس ایران و اروپا (IEBRA) توسط ایشان به صورت رسمی و در مراجع ذیربط در آلمان ثبت شده است و مقرر شد برنامه ریزی برای اقدامات بعدی توسط سایر اعضای هیات موسس اعم از ایرانی و اروپایی صورت گیرد.

همچنین پروفسور هانس وبر رئیس جامعه بین المللی لیزر پزشکی ISLA حمایت و همکاری خود را با انجمن IEBRA اعلام کرد و بیان داشت که برنامه ریزی علمی برای ارائه جدیدترین فناوری های پزشکی در قالب انجمن بیورزونانس ایران و اروپا انجام خواهند داد.

حمید کشوری رئیس آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری بیورزونانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن بیان دستاوردها و اقدامات انجام شده برای راه اندازی انجمن مذکور در ایران گفت: آزمایشگاه بیورزونانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان تنها مرکز آکادمیک این علم در دنیا، از همه امکانات برای توسعه آکادمیک این علم استفاده خواهد کرد و راه اندازی انجمن IEBRA می تواند به توسعه علمی بیورزونانس در کشور کمک نماید.

در این جلسه محمد محمدی اقدم مدیرکل پژوهش دانشگاه صنعتی امیرکبیر حمایت خود را از انجمن مذکور اعلام کردند و آمادگی دانشگاه را برای هرگونه همکاری با این انجمن اعلام داشتند.

در پایان مقرر شد به عنوان اولین برنامه انجمن، کنگره بین المللی فناوری های نوین پزشکی در بهار سال آینده در ایران برگزار شود. پروفسور هانس وبر در این خصوص تسریع کرد: با توجه به اهمیت این کنگره و انجمن، اطلاعات کنگره را در سایت جهانی جامعه بین المللی ISLA قرار خواهد داد و تمامی امکانات را برای حضور اندیشمندان جهانی در این کنگره به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی فناوری بیورزونانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار