آغاز بهره برداری همزمان از ۲۵ دستگاه خودپرداز روستایی در اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از آغاز بهره برداری همزمان از ۲۵ دستگاه خود پرداز روستایی در استان اردبیل خبر داد.

آغاز بهره برداری همزمان از ۲۵ دستگاه خودپرداز روستایی در اردبیلبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در این مراسم در روستای نیارق، افزود: به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی به خدمات بانکداری الکترونیک و گسترش خدمات متنوع بانکی در اقصی نقاط کشور به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق دوردست، با همکاری پست‌بانک ایران هزار دستگاه خودپرداز در این مناطق استقرار می‌یابد که از این مقدار در فاز اول ۲۵ دستگاه سهم استان اردبیل است که در حال حاضر به طور همزمان افتتاح شد.

وی با تاکید برتلاش دولت برای تحقق دولت الکترونیک و ایجاد عدالت در ارائه خدمات بانکی افزود: همچون شهر‌ها در روستا‌ها نیز تمام سرویس‌های بانکی مانند حواله، شارژ، دریافت‌های نقدی و غیر نقدی و پرداخت قبوض از طریق دستگاه‌های خودپرداز انجام می‌شود.

به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت شعب پست بانک استان اردبیل همزمان ۲۵ دستگاه خود پرداز پست بانک در مناطق روستایی استان اردبیل به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

۲۵ دستگاه خود پرداز روستایی در اردبیل افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.