حاتمی فردگفت:اين نويدبه شهروندان داده می شودكه طی چند روزآينده لاين برگشت محور قم ـجعفريه به بهره‌برداری خواهدرسيد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی حاتمی فرد،شهردار منطقه 6 قم،بيان اينكه نهرلاين شرقی خيابان20متری شهيدمطهری در شهريورماه سال جاری بهسازی شد اظهار كرد: بهسازی نهر لاين غربی اين خيابان به طول هزار و 300 متر در حال اجرا است كه اعتبار آن 2.5 ميليارد ريال است.

وي خاطرنشان كرد: موزاييک فرش پياده‌رو لاين شرقی در آينده‌ای نزديك انجام می شود و پياده‌روسازی  لاين غربی در بودجه سال 97 لحاظ شده كه به عنوان يكی از پروژه‌های سال آينده در دستور کار قرار می گيرد.

شهردار منطقه 6 قم با بيان اينكه اکثر کسبه اين خيابان از صنف آهن‌فروشان هستند؛ از کسبه خواستار شد: با اکيپ فنی و  اجرای  پيمانکار پروژه همکاری لازم را داشته باشند.

وي شناسايی معابر و درخواست شهروندان را دو علت اصلی حرکت عمرانی برای مناسب‌سازی محيطی شهر ذكر كرد و افزود: تخريب و اجرای نهر در سطح منطقه در پی ساماندهی گذرهای فرسوده و ناکارآمد محلات شهر به منظور افزايش دامنه کيفی تردد و حمل و نقل و ساماندهی آبهای سطحی از برنامه‌های مهم شهرداری اين منطقه است.

حاتمی فرد يادآور شد: اين نويد به شهروندان داده می شود كه طی چند روز آينده لاين برگشت محور قم ـ جعفريه به بهره‌برداری خواهد رسيد.

انتهای  پيام/ح

آغاز بهسازی نهر لاين غربيی خيابان 20 متری شهيد مطهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار