به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ویژه برنامه هایی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در حرم رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم شب میلاد فرخنده عمه سادات، حضرت زینب کبری (س) امشب با سخنرانی حجت‌الاسلام صالحی خوانساری با موضوع نقش و جایگاه زن در اسلام همراه با مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی افزود: همچنین برای روز سه‏ شنبه سوم بهمن‌ماه نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام تاجی در رواق امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به اجرای مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی در وصف این بانوی بزرگوار می‌پردازند.
 
 معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همچنین اجرای گروه‌های سرود و تواشیح سیرة‌النبی و رضوان و همچنین شعرخوانی شاعر آئینی سیدرضا مؤید از دیگر بخش‌های جشن‌های این عید باشکوه است.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی افزود: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تبریک این عید فرخنده به محضر مبارک، ولی نعمتمان حضرت امام رضا (ع) می‌توانند از این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برنامه های آستان قدس در شب ولادت حضرت زینب(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.