تاج:قیمت بلیت فروشی برای جایگاه های مختلف جام جهانی 2018 تفاوت دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قیمت بلیت فروشی برای جایگاه های مختلف جام جهانی 2018 تفاوت دارد و فروش آن از طریق سایت فدراسیون فوتبال انجام شد.

تاج:قیمت بلیت فروشی برای جایگاه های مختلف جام جهانی 2018 روسیه تفاوت داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نشست قرعه کشی بلیت فروشی جام جهانی 2018 روسیه گفت: قیمت بلیت فروشی برای جایگاه های مختلف جام جهانی 2018 روسیه تفاوت دارد. در گذشته آژانس های هواپیمایی کار فروش بلیت را انجام می دادند اما در این دوره بلیت فروشی فقط در سایت فدراسیون فوتبال انجام شد.

او افزود:به جز دیدار ایران و اسپانیا، در 2 دیدار دیگر به همه درخواست کنندگان بلیت می رسد.

همچنین علی خطیر،مسئول بلیت فروشی ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: بلیت فروشی برای رقابت های جام جهانی از سپتامبر آغاز شد و از 12  تا 28 نوامبر قرعه کشی انجام شد.فیفا تعدادی از بلیت ها را به حامیان مالی و ... می دهد و بلیت فروشی نمی کند.

او ادامه داد: فدراسیون جهانی فوتبال تنها حدود 60 بلیت را به صورت رایگان به فدراسیون فوتبال داده است.اما فیفا به ما این امکان را داد تا در سایت فدراسیون فوتبال بلیت فروشی کنیم.

مسئول بلیت فروشی جام جهانی در ادامه عنوان کرد:در قرعه کشی، اولویت با کسانی است که بلیت 3 بازی را خریداری کردند، قصد نداشتیم تا از جیب مردم خزانه مان را پر کنیم.قصد نداشتیم تا از جیب مردم خزانه مان را پر کنیم.

انتهای پیام/
 

اظهارات مسئولان فدراسیون فوتبال درباره بلیت فروشی جام جهانی 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار