فخاری مطرح کرد؛

توسعه پایدار در شهرستان های استان تهران مغفول مانده است

رئیس شورای اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه پایتخت بودن تهران باعث محرومیت شهروندان شهرستان‌های استان تهران شده است، گفت: موضوع توسعه پایدار در شهرستان‌های استان تهران دیده نمی‌شود.

توسعه پایدار در شهرستان های استان تهران مغفول مانده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام فخاری‌ رئیس شورای اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گزارش وضع مدیریت بحران استان تهران در دستور کار قرار گرفته است،گفت: شورای استان‌ در این دوره در بحث وظیفه و مسئولیت و سیاست پژوهی استان همکاری تخصصی با کارشناسان در کمیسیون‌ها  داشته است و پیشنهاد‌های خوبی به عنوان بسته‌های تشویقی فراهم شده است.

 فخاری‌ با تاکید بر اینکه پایتخت بودن تهران باعث محرومیت شهروندان شهرستان‌های استان تهران شده است، گفت: موضوع توسعه پایدار در شهرستان‌های استان تهران دیده نمی‌شود.

 وی درباره مصوبات شورای استان‌ها گفت: نهاد اجرایی سیاست‌ها در سطح استان، استانداری تهران است و ما مسائل را از طریق ادارات کل استانی پیگیری می‌کنیم.

 وی با بیان اینکه سیاست گذاری سطح استان مسئله مهم و مغفولی‌ است،ادامه داد: در سطح استان انسجامی‌ وجود ندارد، که باید شورای استان تهران با استانداری مکمل هم باشند.

 رئیس شورای استان تهران تصریح کرد: با افزایش کیفیت سطح زندگی می‌توانیم الگوی مناسبی برای مهاجرت معکوس بسازیم.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه این اولین دوره‌ای است که در آن مسئولان امر پاسخگوی وضع موجود هستند، آیا نظارتی وجود دارد تا پس از این پاسخگویی، اقدام موثری انجام شود یا خیر، گفت: طبق وظایف قانونی شورای استان تهران این نهاد می‌تواند کار نظارتی بر نهاد‌های مسئول داشته باشد و ما از این ظرفیت قانونی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

صحبت های رئیس شورای اسلامی استان تهران در جلسه شورای استان تهران در تاریخ دوم  بهمن ماه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار