کسب جواز حضور در مسابقات آسیایی توسط دو و میدانی کار خراسان‌شمالی

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌شمالی گفت : دو و میدانی کاران خراسان شمالی جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی‌اصغر صابری دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌شمالی گفت : اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن در ارومیه از سه‌شنبه گذشته آغاز و تا دیروز 1 بهمن ادامه داشت که برای آمادگی حضور در هشتمین دوره رقابت‌های آسیایی تهران در بهمن سال جاری، انجام شد.

وی افزود: ورزشکاران در رشته‌های دو 60 متر، 60 متر با مانع، 400 متر، 400 متر امدادی، 800 متر، 1500 متر، سه هزار متر، پرتاب وزنه، پرش‌بانیزه، پرش ارتفاع، پرش سه‌گام، پرش طول و ورزش هفت‌گانه برای این اردوی آماده‌سازی دعوت‌شده بودند.

صابری از آقای شاهین مهردلان دوومیدانی کار خراسان‌شمالی به‌عنوان تنها نماینده استان که به این اردو دعوت‌شده بود نام برد و گفت: مهردلان در ماده پرتاب وزنه و رده سنی بزرگ‌سال در این اردوی آمادگی حضور داشت.

وی با اشاره به مسابقات رکوردگیری که بین افراد حاضر در این اردو برگزار شد ، افزود: مهردلان در این مسابقه با پرتاب 18 متر و 55 سانتی‌متر علاوه بر جابجایی 7 سانتی‌متری رکورد پرتاب وزنه کشور، جواز شرکت در مسابقات آسیایی تهران را نیز به دست آورد.

صابری گفت: هشتمین دوره رقابت‌های آسیایی دو و میدانی تهران از 14 تا 17 بهمن سال جاری با حضور 25 کشور آسیایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

برگزاری هشتمین دوره رقابت‌های آسیایی دو و میدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.